  • Data: 2010-02-20 15:39:44
    Temat: Re: Drukarka atramentowa
    Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nowy111 pisze:

    > W przewadze tekst cz-d ale oczywiście również jakieś kolorowe wstawki jak i całe
    > strony ale stosunkowo rzadziej.

    Jak długo nie drukujesz fotografii zamienniki będą idealne do w.w.
    zastosowań.

    > Przyznaje tonery do HP swoje kosztują, ale czy np te tanie do Brothera są równie
    > wydajne?

    Myślę że w typowych zastosowaniach "ogólnodrukujących" wydajność będzie
    mniej więcej na tym samym poziomie (w przeliczeniu na ml tuszu), a
    komplet zamienników do Brothera kupisz za 1/4 ceny oryginałów do HP.
    Na Allegro za 25-30 PLN kupujesz komplet CMYK, np.
    http://www.allegro.pl/item914651719_4_szt_tusze_brot
    her_lc1100_lc980_dcp_145c_gw24.html
    i wcale nie są to najtańsze zamienniki (te są na poziomie 3-4 PLN/szt.)

    Jeszcze taniej będzie ze stałym zasilaniem, gdy wyczerpię aktualne
    zamienniki zamierzam sobie kupić.
    :)
    Pół litra tuszu za około 40 PLN można kupić, gdzie normalnie np. czarny
    kardridż ma 30ml, a kolorowy 20ml.

    > Drukarka ma być do zastosowań domowych więc dzieżko odpowiedzieć jednoznacznie
    > na te pytania.

    Może tak zapytam - dzieci są?
    Jeśli tak to szacunki przemnóż przez 2 albo 3. Przynajmniej...
    ;)

    > Wymieniony wyżej model HP posiada możliwość połączenia LAN (Ethernet) co jest
    > znaczną zaletą. Wi-Fi nie jest mi potrzebne i raczej w najbliższej przyszłości
    > nie będzie.

    Ile masz komputerów w sieci? Jeśli tylko jeden, w dodatku stacjonarny to
    podłączenie do LANa jest troszkę przerostem formy nad treścią.
    Co innego jak masz w domu ze 2-3 stacjonarne plus laptopa albo dwa.

    Wi-Fi jest nie tyle "potrzebne" co bardzo, ale to bardzo wygodne -
    stawiasz drukarkę gdzie chcesz, byle do routera była podpięta, i nie
    zawracasz sobie głowy podłączaniem laptopa do niej.
    (Ja tak właśnie u siebie zrobiłem.)

    Pzdr,
    Kuba