  • Data: 2010-02-21 22:54:29
    Temat: Re: Drukarka atramentowa
    Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nowy111 pisze:

    > Sprawa jest o tyle ciekawa, że dzieci są w szkole i to zazwyczaj dla nich się
    > coś drukuje (z pozdrowieniami dla innych nauczycieli) :)

    Tym bardziej zatem warto zwrócić uwagę na koszty eksploatacji.
    ;)

    > mam zamiar zrobić dokładnie tak samo tylko, że nie przez Wi-Fi ale po kabelku:)

    Zatem zależnie od budżetu polecam:

    Za 290 PLN
    http://www.allegro.pl/item928222847_brother_dcp_365c
    n_urzadzenie_wielofunkcyjne_lan.html

    Za 375 PLN
    http://www.allegro.pl/item925134659_brother_mfc_295c
    n_druk_skan_kop_fax_usb_siec_ck.html

    Za 525 PLN
    http://www.allegro.pl/item931181731_brother_mfc_5490
    cn_druk_fax_kopia_skan.html
    (następca modelu 5460CN, który to od 2,5 roku w moim domowym biurze
    pracuje, z pominięciem zestawu startowego od zawsze na zamiennikach)
    ;)

    Pzdr,
    Kuba