  • 21. Data: 2010-12-31 00:30:00
    Temat: Re: Drukarka A2/2 - jest taka?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010, miab wrote:

    > Do tego jeszcze CISS-a można dorzucić:

    :)
    Ale jak dla mnie, laser ma tę przewagę że nie sprawia mu problemu
    miesiąc *bez* drukowania ;)
    (nie szukam nic do "masówki"!)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2010-12-31 00:31:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010, Jawi wrote:

    > Canon MP220 ma:
    > szerokość 54mm-420mm
    > długość 86mm- do 594,6mm
    >
    > Czyli dokładnie na długość 2xA4

    ...wygląda że same atramenty, do lasera nikt się nie przyznał :)
    Thx.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2010-12-31 10:56:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010, Vituniu wrote:

    > Czekaj... Zrozumialem Cie w ten sposob, ze potrzebujesz
    > czegos w rodzaju "kartki A4 o podwojnej dlugosci"

    Tak, ale spokojnie może się drukować "na dwa".
    Nie chodzi panoramy :), a o "zeszyty", aby nie trzeba było się
    użerać ze zszywaniem np. dokumentacji.
    Złożyć na pół i do widzenia.
    Problem "ułożenia strony", nawet w nie przystosowanych do tego
    aplikacjach, załatwi oprogramowanie typu FinePrint czy ten
    drugi virtual printer, jak mu tam...
    A do tego chodzi o to, aby drukarka *nie była* za duża (bo
    użycie A3 sprowadza się do tego problemu).

    > Jesli tak, to podciagnij to pod format A4+, ktory
    > oznacza papier o szerokosci standardu A4 ale dluzszy
    > od tego standardu (w zasadzie bez scisle okreslonej
    > gornej granicy).

    Nie wiem jak z nomenklaturą, ale wydaje mi się iż "A4+"
    bywają również oznaczane formaty pośrednie między A4 i B4,
    nie tylko "wstęgowe" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2010-12-31 12:43:56
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-12-31, o godz. 11:56:18

    > Tak, ale spokojnie może się drukować "na dwa".
    > Nie chodzi panoramy :), a o "zeszyty", aby nie trzeba było się
    > użerać ze zszywaniem np. dokumentacji.
    > Złożyć na pół i do widzenia.

    A to nie prościej poszukać drukarki która ma moduł do zszywania
    wydruków a nie kombinować z nietypową drukarką czy papierem? Kobity u
    mnie w sekretariacie używają któregoś cyfrowego ksero Canona z modułem
    drukarki i właśnie zszywaczem. Broszury na szkolenia tym produkują.

    Zdrówko

  • 25. Data: 2011-01-01 23:43:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Witam.
    > Niespiesznie rozglądam się za możliwością druku jak w temacie: A2/2.
    > Nie, *NIE* A3 :)
    > Dwie kartki A4, ale "wzdłuż".

    Może powinieneś szukać drukarki do papieru w rolkach, albo takiego
    poskładanego, który leży sobie w pudle i drukarka wyciąga go z pudła.
    Takiego typowego do wydruków w księgowości.

> [...]
    > Znaczy pozwalają ustawić wysoki próg przewijania.
    >
    > Uprzejmie proszę o wyłączenie z rozważań:
    > - drukarek igłowych
    > - drukarek wierszowych :P
    > - i wszelkich innych postaci sprzętu drogiego
    >
    > Czy jakaś w miarę popularna drukarka laserowa kolorowa spełnia
    > warunek o który pytam, czyli pozwala "przewinąć" papier o rozmiarze
    > 210x600 mm (drukując na przestrzeni 210x297mm minus ew. margines
    > rzecz jasna) bez generowania "błędu papieru"?
    > Pytam rzecz jasna o rozwiązania supportowane, nad rozwiązaniem
    > w postaci przycisku emulującego otwarcie obudowy zastanowię się

    Nie widziałam druku i możliwości tej drukarki, ale może coś co
    potrzebujesz na niej uda się. Można pewnie też drukować w poziomie.
    Obsługiwane formaty: A4, A5, A6, B5, B5 JIS, C5, C6, DL, Folio, Oficio,
    Letter, Legal, Executive, Monarch, Koperta 10
    Inne: Procesor Samsung 400 MHz, Drukowanie N-Up, Drukowanie plakatów,
    Emulacja IBM ProPrinter, Emulacja EPSON
    http://tanio.pl/Drukarka-SAMSUNG-ML-2850DR--92142-2-
    2454-12237120.html

    --
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    animka

  • 26. Data: 2011-01-03 08:05:43
    Od: Marx <M...@n...com>

    > Przede wszystkim "na nie" jest problem zasychania tuszy, szybkości
    > wydruku i inne takie. Z naciskiem na zasychanie :)
    Szybkość wydruku (szczególnie czarnego) nie jest problemem.
    Zasychanie tez nie o ile drukujesz regularnie i korzystasz z oryginałów.
    Zabawa zaczyna się dopiero przy zamiennikach...
    Marx

  • 27. Data: 2011-01-03 11:36:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 Dec 2010, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > A to nie prościej poszukać drukarki która ma moduł do zszywania
    > wydruków

    Nie.
    WŁAŚNIE TEGO chcę uniknąć - konieczności zszywania wydruków :)

    Pisałem wielkimi literami: "poukładać" wydruk sobie mogę (FinePrint),
    i nie oczekuję drukowania w jednym przebiegu.
    Ale *bez szycia*, klejenia itede!

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2011-01-03 11:38:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011, Marx wrote:

    > Zasychanie tez nie o ile drukujesz regularnie

    Jakbym, to bym nie wykluczał ;)
    (daaawno temu miałem atramentówkę)
    Powodów dla "lasera" jest więcej, ale to już szczegół :)

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2011-01-03 12:38:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-03, o godz. 12:36:55

> [...]
    >
    > Pisałem wielkimi literami: "poukładać" wydruk sobie mogę
    > (FinePrint), i nie oczekuję drukowania w jednym przebiegu.

    Drukarka z modułem zszywającym robi to automatycznie. Wiec jeśli
    piszesz wcześniej że chcesz drukować, składać arkusze, ewentualnie
    jakąś zszywkę dawać a potem przycinać gilotyną brzegi a drukarka może to
    zrobić sama to nie rozumiem czemu masz taki opór?

    Zdrówko

  • 30. Data: 2011-01-03 13:16:16
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On czw, 30 gru 2010 15:20:50 in article news:<Pine.WNT.4.64.1012301516550.3452@quad>
    Gotfryd Smolik news wrote:

    > W zasadzie jakby cena miała o jedną cyfrę z końca mniej
    > tudzież rozmiary były sqrt(2) mniejsze (ona ma A3), to
    > by spełniała moje wymagania :D

    To może C3450?