eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDroższe wzbogacane paliwa a spalanie...Re: Droższe wzbogacane paliwa a spalanie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droższe wzbogacane paliwa a spalanie...
    Date: Tue, 01 Jun 2010 12:05:27 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 33
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <htvsn2$je1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1275386728 27546 213.180.130.18 (1 Jun 2010 10:05:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jun 2010 10:05:28 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.56
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100315
    Firefox/3.5.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2285322
    [ ukryj nagłówki ]

    > Tutaj nie chodzi tylko o wartosc opalowa.
    >
    > Wyobraz sobie, ze wplyw ma tez:
    > - drobniejsze rozpylenie paliwa
    > - lepsze wymieszanie z powietrzem (tlenem)
    > - mniejsze skraplanie na sciankach elementow silnika
    > - nizsza temperatura parowania
    > - odpowiednia predkosc spalania (zeby paliwo nie konczylo sie dopalac juz
    > podczas suwu wydechu)
    >
    > itd itd.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Cichy
    >
    Niby masz rację. Ale najdrobniejsze z możliwych rozpylenie paliwa i przez to
    dobre wymieszanie z powietrzem oraz łatwiejsze odparowanie go bez osiadania na
    ściankach, jak również właściwą prędkość spalania. Zapewnia użycie paliwa
    zgodnego z wymaganiami producenta silnika przy założeniu że silnik jest
    pełnosprawny. Nie leje wtryskiwaczami, ma termostat utrzymujący właściwą
    temperaturę itd. Kierowca samochodu z takim silnikiem, domyślnie zakładam że
    cała reszta samochodu, też jest w bardzo dobrym stanie, nie odczuje żadnej
    różnicy. Pomimo że kilku procentowa różnica na plus będzie. Za to w rzęchu
    różnica będzie kolosalna jeśli nalać lepszego paliwa. Zacznie lepiej zapalać,
    zużyje mniej paliwa. Ale nie stanie się oszczędniejszy tylko zbliży się do
    wielkości zużycia jak był w dobrym stanie. W tum temacie zdania są podzielone.
    Jedni twierdzą ze nic nie daje lepsze paliwo, inni że jest wyraźna poprawa. Jak
    by ich spytać w jakim stanie są ich silniki to jakich odpowiedzi można by się
    spodziewać. Każdy musi sam ocenić czy mu warto lać droższe paliwo żeby zapalał.
    Czy zrobi remont albo sprzeda samochód.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: