  • 21. Data: 2010-07-06 10:18:37
    Temat: Re: Drozsze paliwa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i0ung3$o2s$1@inews.gazeta.pl...
    > Powitanko,

    > A jakiez one sa, oswiecisz mnie?

    W jakim przypadku?

    Chodzi o efekty globalnego wzrostu, w porównaniu do globalnego kryzysu?
    Czy też nie widzisz związku między ceną ropy na świecie, a ceną benzyny w
    Polsce?

    > Tak, wiem, "mieszkancy malych miejscowosci z wyksztalceniem podstawowym".

    Dokładnie.
    Którym da się wcisnąć kit, że w miarę niezła sytuacja budżetowa za rządów
    PIS, to efekt ich rządów, a nie WYŁĄCZNIE sytuacji ogólnej na świecie.

    > Wystarczy wspomniec jak byl przedstawiany w mediach s.p. Prezydent przed i
    > po smierci i porownac z owczesnymi sondazami. Przeciez po smierci nic nie
    > zrobil raczej, a popularnosc Jego wzrosla znacznie.

    No właśnie.
    Stąd pytania gdzie jest ciało L.Kaczyńskiego, skoro wrócił ktoś inny niż
    wyleciał. ;-)

  • 22. Data: 2010-07-06 10:46:57
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    > Powiem Ci że ja coraz bardziej rozważam kupno roweru elektrycznego.

    Już lepiej skuter, pali 2 na 100. Tylko na deszcz się nie nadaje.

    W tanich rowerach el. baterie szybko siadają, a droższego nie kupisz.

  • 23. Data: 2010-07-06 10:55:43
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Agent0700 pisze:

    > Już lepiej skuter, pali 2 na 100. Tylko na deszcz się nie nadaje.
    >
    > W tanich rowerach el. baterie szybko siadają, a droższego nie kupisz.

    No tak ale jaka przyjemność jedziesz sobie rowerkiem lasem (bo ja akurat
    tak mogę) nić ci nie hałasuje.... Wiadomo skuter jest pewniejszym
    środkiem transportu no ale na rowerze to trochę kondycję podreperuje.

  • 24. Data: 2010-07-06 15:06:13
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 6 Lip, 03:03, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
    > Powitanko,

    > Nie obiecywali niskich podatkow, nie obiecywal ich tez Komorowski,
    > zreszta jak stwierdzil niezawisly (od rozumu) sad kandydat partii nie ma
    > nic wspolnego z ta partia, ani z jej programem, ktory sam pisal.
    > Skad to przekonanie, ze PO to partia popierajaca niskie podatki i walke
    > z biurokracja? Nigdy niczego w tym kierunku nie zrobili i nie zrobia.
    > Nie zebym kochal PiS, ale za nich na poczatku benzyna byla po 4,20, a
    > pod koniec ich rzadow po 4 zl. Takie sa fakty.

    To znaczy fakty są takie, że w Polsce jest regulowana przez rząd cena
    paliw? Czy dobrze zrozumiałem? :)

    Pzdr.

  • 25. Data: 2010-07-06 15:11:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Komorowski, zreszta jak stwierdzil niezawisly (od rozumu) sad
    > kandydat partii nie ma nic wspolnego z ta partia, ani z jej

    Zaraz - az takiej sklerozy nie mam zeby zapomniec program 3x15.
    Przeszlo im ?

    > Skad to przekonanie, ze PO to partia popierajaca niskie podatki i
    > walke z biurokracja? Nigdy niczego w tym kierunku nie zrobili i
    > nie zrobia.

    Ale tak obiecywali. Programy sie nie zmienily
    http://www.platforma.org/pl/program/

    :-)

    > Nie zebym kochal PiS, ale za nich na poczatku benzyna byla po
    > 4,20, a pod koniec ich rzadow po 4 zl. Takie sa fakty.

    Fakty tez sa takie ze PiS dzialal w okresie rozwoju gospodarczego a
    PO trafilo w kryzys. Swiatowy, nie polski.
    Za PiS barylka szybowala ku nieskonczonosci, ale zlotowka tez, za
    PO poleciala i barylka i zlotowka.

    Akcyza na paliwa sie chyba nie zmienila, a jesli to nieznacznie.

    J.

  • 26. Data: 2010-07-06 15:12:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tombaz" <b...@g...com> napisał w
    >Az mnie w krzyzu zabolalo, tak mnie walnela Twoja logika. Aby
    >uzmysłowić Ci jaka bzdure napisałes, ja tez cisne sobie faktem:
    >Za Jaruzelskiego była (benzyna) po 0,80. Nie zebym kochał
    >Jaruzelskiego.

    Kiedy za Jaruzelskiego ? Raczej po 8 tysiecy, a moze po 80 tysiecy
    :-)

    J.

  • 27. Data: 2010-07-06 15:15:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A ja za pisuarów zarabiałem 2x mniej, niż obecnie.
    > To jest fakt.

    A co - wyemigrowales, czy PO dala ci podwyzke ?

    Jak przyszedl kryzys to kolega dostal propozycje - 20% zarobkow
    mniej.
    Komu sie nie podoba, moze propozycji nie przyjac. Do okresu
    wypowiedzenia :-)

    A tak sie teraz zastanawiam .. czy jego pracodawca nie mial
    przychodow w euro ..

    J.

  • 28. Data: 2010-07-06 16:12:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pawel "O'Pajak" pisze:

    > No jakze tak, przeca poparl Komorowskiego.

    Kuzwa nawet tutaj polityka...

    Mam rozumiec ze w zwiazku z powyzszym kochasz Rydzyka i wspierasz jego
    mafie?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 29. Data: 2010-07-06 18:57:48
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
    > O czym Wy piszecie ? Na ON za tanio, na LPG za drogo,
    > biodiesel ? OO ? Irlandia ?
    "biodiesel" to na każdej stacji - do 5% biokomponentów.
    po 3.58 były na bliskiej bioestry, czyli rzepak "pobłogosławiony" akcyzą

  • 30. Data: 2010-07-06 19:46:02
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Adam Szewczak wrote:
    > No mnie tez podrozalo do 3,64pln/litr :/

    Czym zalewasz? rzepakowym?