  • 11. Data: 2010-07-06 03:03:06
    Temat: Re: Drozsze paliwa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > wybieralismy partie obiecujaca niskie podatki :-)

    Nie obiecywali niskich podatkow, nie obiecywal ich tez Komorowski,
    zreszta jak stwierdzil niezawisly (od rozumu) sad kandydat partii nie ma
    nic wspolnego z ta partia, ani z jej programem, ktory sam pisal.
    Skad to przekonanie, ze PO to partia popierajaca niskie podatki i walke
    z biurokracja? Nigdy niczego w tym kierunku nie zrobili i nie zrobia.
    Nie zebym kochal PiS, ale za nich na poczatku benzyna byla po 4,20, a
    pod koniec ich rzadow po 4 zl. Takie sa fakty.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2010-07-06 06:06:26
    Od: tombaz <b...@g...com>

    On 6 Lip, 03:03, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Skad to przekonanie, ze PO to partia popierajaca niskie podatki i walke
    > z biurokracja? Nigdy niczego w tym kierunku nie zrobili i nie zrobia.
    Jak juz zaczynasz wieszczyć, to podaj numery lotto.
    > Nie zebym kochal PiS, ale za nich na poczatku benzyna byla po 4,20, a
    > pod koniec ich rzadow po 4 zl. Takie sa fakty.
    Az mnie w krzyzu zabolalo, tak mnie walnela Twoja logika. Aby
    uzmysłowić Ci jaka bzdure napisałes, ja tez cisne sobie faktem:
    Za Jaruzelskiego była (benzyna) po 0,80. Nie zebym kochał
    Jaruzelskiego.

  • 13. Data: 2010-07-06 09:11:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Nie zebym kochal PiS, ale za nich na poczatku benzyna byla po 4,20, a
    > pod koniec ich rzadow po 4 zl. Takie sa fakty.

    A ja za pisuarów zarabiałem 2x mniej, niż obecnie.

    To jest fakt.

  • 14. Data: 2010-07-06 09:23:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie zebym kochal PiS, ale za nich na poczatku benzyna byla po 4,20, a pod
    > koniec ich rzadow po 4 zl. Takie sa fakty.

    A przyczyny jakiegoś stanu rzeczy są dla Ciebie kompletnie nieistotne?
    No to musisz głosować na PIS, bo i za SLD i za PO Polskę nawiedziły
    powodzie, więc to na pewno ich wina, a dzielny PIS dał radę uchronić kraj
    przed powodzią. ;-)

    Oni właśnie na tak kiepsko rozumującyh bazują.

  • 15. Data: 2010-07-06 09:36:06
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Za Jaruzelskiego była (benzyna) po 0,80.

    A po ile byla na poczatku i na koncu jego rzadow?
    Po '89 tylko za 2 rzadow nie zwiekszyli ceny paliw, za Kaczki i za
    Olszewskiego. Bielecki i Buzek to rekordzisci w windowaniu akcyzy.

    > Nie zebym kochał
    > Jaruzelskiego.

    No jakze tak, przeca poparl Komorowskiego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2010-07-06 09:39:31
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    DoQ pisze:

    > Za zycia "lepszego" prezydenta placilem juz ponad 5,20pln/litr.
    > Dziekuje postoje:)
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Tak się tylko zastanawiam kiedy zacznie się opłacać przewóz towarów
    koleją a przestanie opłacać ciężarówką.

  • 17. Data: 2010-07-06 09:41:45
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A ja za pisuarów zarabiałem 2x mniej, niż obecnie.

    Eeetam, taki Drzewiecki, Chlebowski i im podobni to pewnie ze 20 razy
    mniej zarabiali;-) Ja za Buzka musialem zlikwidowac DG, bo mi w wakacje
    taki ZUS dowalil, ze ledwie na powrot mi wystarczylo. Najwiecej
    zarabialem akurat chyba za Millera, ale jakos nie ma to przelozenia na
    "sympatie" do niego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2010-07-06 09:53:43
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-06 09:39, Szymon Łuczak pisze:

    > Tak się tylko zastanawiam kiedy zacznie się opłacać przewóz towarów
    > koleją a przestanie opłacać ciężarówką.

    Albo codziennie dojeżdżać do pracy, w dużym mieście, samochodem.

    A.

  • 19. Data: 2010-07-06 09:54:42
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A przyczyny jakiegoś stanu rzeczy są dla Ciebie kompletnie nieistotne?

    A jakiez one sa, oswiecisz mnie?

    > Oni właśnie na tak kiepsko rozumującyh bazują.

    Tak, wiem, "mieszkancy malych miejscowosci z wyksztalceniem
    podstawowym". W tych (i malo ktorych) wyborach rozumowanie, logika nie
    mialy nic do powiedzenia. Nie ludz sie, ze argumentami/polemika wygrasz
    wybory, no way. Wybory wygrywa sie wylacznie marketingiem/reklama.
    Wystarczy wspomniec jak byl przedstawiany w mediach s.p. Prezydent przed
    i po smierci i porownac z owczesnymi sondazami. Przeciez po smierci nic
    nie zrobil raczej, a popularnosc Jego wzrosla znacznie. Rozumowaniem
    kieruje sie jakies 2,5% wyborcow, grupa do pominiecia (i konsekwentnie
    pomijana w mediach).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2010-07-06 10:14:15
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    > Albo codziennie dojeżdżać do pracy, w dużym mieście, samochodem.

    Powiem Ci że ja coraz bardziej rozważam kupno roweru elektrycznego.