  • 1. Data: 2010-07-05 17:53:56
    Temat: Drozsze paliwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A bylo glosowac na lepszego prezydenta :-P

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,81005
    16,_Parkiet___Biopaliwa_uderza_kierowcow_po_kieszeni
    .html

    "Wynika to z założeń zmian do ustawy o biopaliwach, które
    przedstawiło Ministerstwo Gospodarki. Znoszą one ulgi na paliwa
    konwencjonalne, które zawierają tylko niewielki dodatek
    biokomponentów. Zwolnienia w akcyzie mają przysługiwać dopiero za
    dodawanie ponad 7 proc. estrów do oleju napędowego i ponad 5 proc.
    etanolu do benzyn. Od tego progu stacje benzynowe maja obowiązek
    informowania kierowców, że jest to biopaliwo. Do tej pory ulgi na
    paliwa konwencjonalne z dodatkiem biokomponentów w 2009 r.
    kosztowały budżet ok. 1,2 mld zł. "

    Jesli dobrze rozumiem - do tej pory mozna sobie bylo sobie odliczyc
    drobna czesc akcyzy nawet drobne ilosci biododatkow. A teraz nie.

    Ciekawe na co resort liczy - ze kierowcy nie zechca tankowac
    biopaliwa i wiecej wplynie do budzetu, czy ze jak zobacza ceny na
    dystrybutorze to uda sie podniesc zuzycie biopaliw ? I spelnic
    unijne wymagania ?

    No i hm .. ile wynosza teraz wplywy z akcyzy paliwowej ?
    Bo ostatnia liczbe sprzed lat to pamietam 15 mld, 5% od tego to
    jest 0.75% mld. Chyba ze doliczyli od razu 22% VAT :-) ale to i tak
    za malo.

    J.

  • 2. Data: 2010-07-05 18:36:12
    Temat: Re: Drozsze paliwa
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > A bylo glosowac na lepszego prezydenta :-P

    Za zycia "lepszego" prezydenta placilem juz ponad 5,20pln/litr.
    Dziekuje postoje:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-07-05 18:54:38
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Za zycia "lepszego" prezydenta placilem juz ponad 5,20pln/litr.
    > Dziekuje postoje:)
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    No mnie tez podrozalo do 3,64pln/litr :/

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-07-05 20:48:56
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-07-05 18:54, Adam Szewczak pisze:

    > No mnie tez podrozalo do 3,64pln/litr :/
    >
    > PZDr
    > Adam

    Był Panie moment że widziałem po 3,75 ;P

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-07-05 20:49:44
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No mnie tez podrozalo do 3,64pln/litr :/

    Straszne tym bardziej, że dopiero co było po 3,58.

    --
    Pzdr
    Fun

  • 6. Data: 2010-07-05 20:57:11
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Mon, 5 Jul 2010 20:49:44 +0200, Duch napisał(a):

    > Straszne tym bardziej, że dopiero co było po 3,58.

    Ale do 4,40 jeszcze sporo brakuje :)

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 7. Data: 2010-07-05 22:32:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 05 Jul 2010 18:36:12 +0200, DoQ wrote:

    >Za zycia "lepszego" prezydenta placilem juz ponad 5,20pln/litr.
    >Dziekuje postoje:)

    Bos sobie takiego premiera wybral :-P

    Teraz tez rzad zaproponuje, koalicja przeglosuje, a prezydent szybko
    zatwierdzi :-P

    No chyba zeby mu tak jakies masowe listy, ze nie po to, q*,
    wybieralismy partie obiecujaca niskie podatki :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-07-05 23:05:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jul 2010 20:49:44 +0200, Duch wrote:
    >Straszne tym bardziej, że dopiero co było po 3,58.

    O czym Wy piszecie ? Na ON za tanio, na LPG za drogo,
    biodiesel ? OO ? Irlandia ?

    J.

  • 9. Data: 2010-07-05 23:31:15
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:i0t9ej$u9c$1@news.onet.pl...

    > Był Panie moment że widziałem po 3,75 ;P
    >
    > Pozdrawiam !!

    Eee, najnizej bylo po 2.99 a najwyzej chyba 4.25.

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2010-07-05 23:32:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pawlak" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Ale do 4,40 jeszcze sporo brakuje :)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > pawlak

    To wtedy do Lidla pojade, tez na tym jezdzi ale odpala gorzej.

    PZDr
    Adam