  • 21. Data: 2011-04-08 00:10:05
    Temat: Re: Drożeje :(
    Od: stev <s...@g...pl>

    On 4/7/2011 11:27 AM, Krzysztof Nowaczyk wrote:
    > Użytkownik "Zennon"<Z...@U...invalid> napisał w
    > wiadomości news:201104061841.UTC.inic4h$28h$1@tioat.net...
    >
    > Pracuje w sklepie foto. Dostalem info, ze sa problemy z dostawami, dotyczy
    > to body i optyki. Ceny podskoczyly mocno.

    Nikon d7000 body

    www.adorama.com -unavailable
    www.ritzcamera.com -unavailable
    www.bhpphotovideo.com -unavailable
    www.canogacamera.com -unavailable
    www.adorama.com -unavailable

    Udalo mi sien znalazc na amazon o $100 drozszy

  • 22. Data: 2011-04-08 02:18:43
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    "Zennon"<Z...@U...invalid>  napisa w

    ra.com-unavailablewww.adorama.com-unavailable

    > Udalo mi sien znalazc na amazon o $100 drozszy

    W B&H sa jeszcze kity z obiektywami 18-105 po starej cenie za $1499.95

  • 23. Data: 2011-04-08 12:04:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-06 20:41, Zennon pisze:
    > Uwaga! Ceny aparatów na stronkach WWW zaczynają się rozjeżdżać z
    > rzeczywistymi cenami sklepowymi o 12%. Aparaty poszły w górę. Obiektywy
    > jeszcze nie.

    A niech sobie drożeje. Jakoś nie mam ochoty na żaden nowy.

    --
    pozdrawia Adam
    /ile kremówek zjadł papież?/

  • 24. Data: 2011-04-08 12:26:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 8, 8:04 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A niech sobie dro eje. Jako nie mam ochoty na aden nowy.

    No pewnie - "po nas chocby potop".
    Poniewaz twierdzisz, ze jestes dobrze wychowany, to dopisze za cebie.
    Wane ze ja juz nie musze, bo juz mam a innym penis w oko.

  • 25. Data: 2011-04-08 13:27:32
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]

    > Poniewaz twierdzisz, ze jestes dobrze wychowany, to
    > dopisze za cebie.
    > Wane ze ja juz nie musze, bo juz mam a innym penis w oko.

    Ty naprawdę masz kłopoty z psychiką :-). Co wspólnego ma
    dobre wychowanie z brakiem ochoty na nowy zakup??? Jeszcze
    parę postów i zaczniesz podejrzewać Janka o rozpylenie
    smoleńskiej mgły ;-)))

  • 26. Data: 2011-04-08 13:43:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 8, 9:27 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Ty naprawdę masz kłopoty z psychiką :-). Co wspólnego ma
    > dobre wychowanie z brakiem ochoty na nowy zakup??? Jeszcze
    > parę postów i zaczniesz podejrzewać Janka o rozpylenie
    > smoleńskiej mgły ;-)))

    Ty naprawde masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.
    Jaknko zas sobie doskonale poradzi bez takich adwokatow jak ty.
    Jeszcze troche i zaczne cie podejrzewac o chec wazelinowania Jankowi.