  • 11. Data: 2011-04-07 12:48:59
    Temat: Re: Drozeje :(
    Od: "Sniper" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:d9e7e0c3-fb08-43b9-a310-d01f7cf50778@d19g2000yq
    l.googlegroups.com...
    On Apr 7, 3:51 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Czy ten okres niedlugosci, w tym roku az tak znacznie sie wydluzyl w
    > porownaniu do lat poprzednic?

    popatrz kiedy zaczynaja sie swieta koscielne w handlu...

    :)

    pozdr.
    Snip

  • 12. Data: 2011-04-07 12:58:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 7, 8:48 am, "Sniper" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:d9e7e0c3-fb08-43b9-a310-d01f7cf50778@
    d19g2000yql.googlegroups.com...

    > popatrz kiedy zaczynaja sie swieta koscielne w handlu...

    Zebym wiedzial na co popatrzec, to wytlumacz, co to sa swieta
    koscielne w handlu,

  • 13. Data: 2011-04-07 14:33:14
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-04-07 14:58, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Zebym wiedzial na co popatrzec, to wytlumacz, co to sa swieta
    > koscielne w handlu,

    Chocby na to, ze Boze Narodzenie zaczyna sie we wrzesniu. :->

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 14. Data: 2011-04-07 15:02:42
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 7, 10:33 am, Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:

    > Chocby na to, ze Boze Narodzenie zaczyna sie we wrzesniu. :->

    Zaczynam pojmowac wasza mentalnosc.
    Boze narodzenie zaczyna sie we wrzesniu, wielkanoc zaczyna sie wraz z
    nowym rokiem a wakacje zaczynaja sie jeszcze przed wielkanoca.
    Wyglada, ze nigdy nie powinno taniec tylko zawsze drozec.
    Az trudno mi uwierzyc, ze tak latwo i szybko daliscie sie zbydlecic z
    tym Bozym Narodzeniem oraz innymi swietami i sezonami.

  • 15. Data: 2011-04-07 15:55:14
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    7g2000yqn.googlegroups.com...

    >Az trudno mi uwierzyc, ze tak latwo i szybko daliscie sie zbydlecic z
    >tym Bozym Narodzeniem oraz innymi swietami i sezonami.

    No ba, niektórzy nawet emigrowali za ocean,
    aby tego zbydlęcenia dostąpić wcześniej.

    --
    JD

  • 16. Data: 2011-04-07 16:26:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 7, 11:55 am, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz"  napisał w wiadomości grup
    7g2000yqn.googlegroups.com...

    > No ba, niektórzy nawet emigrowali za ocean,
    > aby tego zbydlęcenia dostąpić wcześniej.

    Prawdziwe bydlo jest eliminowane juz w ambasadzie w polsce a to
    ktoremu uda sie przeleciec przez ocean, eliminuje sie na lotnisku.

  • 17. Data: 2011-04-07 16:49:02
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-07 17:55, JD pisze:

    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    7g2000yqn.googlegroups.com...

    > No ba, niektórzy nawet emigrowali za ocean,
    > aby tego zbydlęcenia dostąpić wcześniej.

    Uprasza się o niewyciąganie trolla z kill-file'a. Jedyna rada na takie
    indywidua to konsekwentnie je ignorować. I nie ma sensu podejmować z
    nimi dyskusji - lepiej je omijać zgodnie z prostą zasadą - 'nie ruszać
    g... bo śmierdzi'.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 18. Data: 2011-04-07 17:00:33
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 7, 12:49 pm, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

> [...]
    > indywidua to konsekwentnie je ignorować. I nie ma sensu podejmować z
    > nimi dyskusji - lepiej je omijać zgodnie z prostą zasadą - 'nie ruszać

    Zainstaluj sobie slutecznego "kill-file'a", bo zbyt czesto zalatuje od
    ciebie.

  • 19. Data: 2011-04-07 18:27:48
    Temat: Re: Drożeje :(
    Od: "Krzysztof Nowaczyk" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zennon" <Z...@U...invalid> napisał w
    wiadomości news:201104061841.UTC.inic4h$28h$1@tioat.net...
    > Uwaga! Ceny aparatów na stronkach WWW zaczynają się rozjeżdżać z

    Pracuje w sklepie foto. Dostalem info, ze sa problemy z dostawami, dotyczy
    to body i optyki. Ceny podskoczyly mocno.

  • 20. Data: 2011-04-07 18:44:45
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 7, 2:27 pm, "Krzysztof Nowaczyk"
    <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Pracuje w sklepie foto. Dostalem info, ze sa problemy z dostawami, dotyczy
    > to body i optyki. Ceny podskoczyly mocno.

    To dlatego, ze: "niedługo wakacje, jest okazja na podbicie cen".
    Dodatkowo: "zaczynaja sie swieta koscielne w handlu...
    Popatrz "Chocby na to, ze Boze Narodzenie zaczyna sie we wrzesniu".

    "niektórzy nawet emigrowali za ocean, aby tego zbydlęcenia dostąpić
    wcześniej" i miec mozliwosc zalapania sie na to Boze Narodzenie
    wczesniej.

    No i na koniec, zastosuj skuteczny kill-file, bo jedyna rada na takie
    indywidua jak wyszomirskie i jemu podobne, to konsekwentnie je