  • Data: 2016-01-27 11:36:21
    Temat: Re: Drozeja autostrady
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 25 Jan 2016 22:27:18 +0100, J.F.

    > czy tylko gazeta czarny PR rzadowi dokleja ?

    Swoją drogą, właśnie planuję i liczę przejazd na ferie zimowe. Chcę ominąć
    badziewiaste autostrady w Czechach, więc zaplanowałem podróż przez S8 koło
    WRO, przez Niemcy via Dre, Nor, Mona i przez Austrię do Trydentu we
    Włoszech. 10 dniowa winieta w Austrii mi wystarczy, koszt 40zł, do tego
    2x60zł przejazd tunelem, wychodzi 160zł za... 200km! Z kolei we Włoszech
    koszt 100 zł za 240km. A2 u nas z Waw-Frankfurt w dwie strony 140zł za
    blisko 1000km. Naturalnie patrzę z punktu jednorazowego tranzytu (w dwie
    strony).

    --
    Pozdor
    Myjk