  • Data: 2016-01-28 07:57:03
    Temat: Re: Drozeja autostrady
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 27 Jan 2016 19:16:00 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Ja za tydzień jadę w podobne rejony na narty - też się zastanawiam czy nie
    > pojechać przez Niemcy.
    > Obserwuj w googlach korki na A9 między Norymbergą a Monachium.
    > Ja miałem takiego pecha, że kiedy tam nie jechałem to "stałem" 2x20km w
    > sporych korkach.
    > Jak teraz sprawdzam w googlach o (19.10) - korki są dokładnie w tych
    > samych miejscach.
    > Dodatkowo trasa A2-S8-A4-A72-A9-Monachium-Insbruck itp jest ponad
    > 200-300km dłuższa od wariantu czeskiego.
    > Koszty autostrad to "pikuś" w porównaniu do ceny ON we Włoszech.

    Dlatego plan jest (był?) tankować w Austrii, bo jest ponad złotówka
    różnicy. ;) Inna sprawa, że znalazłem czarter Okęcie-Werona za 349zł (a
    wczoraj był wziął zjechał na chwilę do 299 ale się znajomy ociągał i nie
    capnąłem). Na lotnisku jest szufel za 100 zł jadący do celu. W tym wypadku,
    nawet przy biletach za 349zł nie opłaca się jechać autem. Szkoda czasu i
    zdrowia.

    --
    Pozdor Myjk