  • 31. Data: 2012-09-23 21:53:00
    Temat: Re: Drop Test: SGS3 vs iP5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k3n9q0$v9q$1@node1.news.atman.pl...

    > ;]]]]
    > Dobry Pszemol jestes, iP lepszy i juz!!!

    Oceniamy tutaj akurat tylko jeden aspekt:
    upadek telefonu z małej wysokości (biodro, ucho) na kamień.

    > Pomimo, ze nowy iP jest fajnym urzadzeniem mialbym chyba spory problem
    > zeby przyzwyczaic sie do iOS. Dalem szanse temu systemowi na iPadzie,
    > otworzylem sie na promieniowanie amazingowe i... spotkalo mnie spore
    > rozczarowanie. Zarowno ograniczeniami sprzetowo-systemowymi jak
    > i typowa niestabilnoscia systemu.

    Nie wypowiem się, bo iPada nie używam.
    Powiem jednak że od tableta raczej wymagałbym większej pecetowatości
    niż od telefonu... Nawet te z androidem mi nie odpowiadają - poczekam na
    Windows 8 na którym to tablecie będę mógł odpalić programy pecetowe.

  • 32. Data: 2012-09-23 21:54:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > http://www.youtube.com/watch?v=S21KZdLq63c ;)

    Jak widać - problem jest stary jak Wielka Rzesza ;-)

  • 33. Data: 2012-09-24 10:50:57
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 22.09.2012 o 15:37 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Fanboje Samsunga zamilkli wymownie...

    Ach, jak powszechnie wiadomo, telefony komórkowe służą głównie do rzucania
    z dużych wysokości.

    http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotatio
    n_401075&feature=iv&src_vid=fLreo24WYeQ&v=_S8sxpK4_i

    (5 pewnie w trakcie testowania ;))

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 34. Data: 2012-09-24 14:41:41
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.09.2012 18:52, Pszemol pisze:

    > Duze kieszenie musza miec... i dlugie kciuki skoro daja rade pisac
    > po takim duzym ekranie jedna reka. Wlasnie iP 5 zachowal swoja
    > funkcjonalnosc przez to, ze nie poszerzyl ekranu - wciaz daje sie
    > go w pelni obsluzyc kciukiem jednej reki.

    przepraszam że tak to ujmę ale G... prawda. Pojemnościowe ekrany
    dotykowe wdarły się (z ich wadami) na rynek, przedewszyskim dzieki ich
    "wielodotykowi" Było to dawno temu, a na reklamach sieci Biedronka
    czytamy "...dotyk pięciopunktowy" jakby więcej niż 2 miało znaczenie.
    Żeby z 2 punktów dotyku skorzystać, trzeba temu poświęcić 2 ręce!
    (pomijam przypadki kiedy telefon kładziemy pomiędzy monitorem PC a
    kalwiaturą PC - i pokazujemy że "dasie".
    jakbym chciał obsługiwać _jedną_ ręką telefon i nie szczególnie
    wykorzystywał rozmiar ekranu to bym wybrał kolejny telefon z klawiaturą
    pod ekranem. Uwierz mi że tak jest łatwiej obsługiwać telefon. TELEFON,
    nie rodzaj palmtopa. Bo wtedy już rozmiar ekranu, (bardziej niż piksele)
    ma kolosalne znaczenie.
    Nawiązując do tego co napisałeś. Zgadzam się ze kciukiem obsłużysz
    telefon, napiszesz od biedy smsa, wyświetlisz coś na ekranie. Koniec.
    Resztę też da się zrobić, ale kastrujesz to urządzenie.
    Napewno się czegoś przyczepisz, więc aby być precyzyjnym:
    W pionie, gdy klawiaturka jest wyświetlana na dolnej częsci ekranu,
    sięgniesz kciukiem do "Q" na 5 calach napewno, moze nawet na większym
    ekranie. do lewego górnego rogu na 3 calach - maks. Tak więc w tym
    względzie pozostawienie małego ekranu jest niecelowe. JAk telefon
    obrócisz "ladnscape" to problem z kciukami zaczyna się pojawiać przy 7
    calach. PRzy przeglądaniu stron www, filmach, grach, fotografiach -
    każdy mm przekątnej ma znaczenie.
    ToMasz

  • 35. Data: 2012-09-24 19:54:29
    Od: a...@g...pl

    Pszemol wrote:

    > Widzę że bystry jesteś... To jest anodyzowane aluminium a nie plastik!

    Oupf.

    No to kicha. Będzie nam "błyskało".

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 36. Data: 2012-09-24 19:57:24
    Od: Grzegorz Jablonski <g...@i...com>

    On 09/24/2012 02:41 PM, ToMasz wrote:

> [...]
    > (pomijam przypadki kiedy telefon kładziemy pomiędzy monitorem PC a
    > kalwiaturą PC - i pokazujemy że "dasie".

    "Dasię" kciukiem i palcem wskazującym, bez kładzenia gdziekolwiek.