  • 1. Data: 2012-09-21 19:43:08
    Temat: ladowarki micro usb
    Od: borowina <b...@o...pl>

    mam samsunga galaxy s2 i zauwazylem,ze ma lacze takie samo jak niektore
    nokie (np. E7) - czy mozna bezpiecznie uzywac ladowarek micro usb od
    innych telefonow ? czy ladowarki micro usb roznia sie wydajnoscia ? czy
    mozna np. kupic jakies szybsze (niz te oryginalne samsunga) ???

  • 2. Data: 2012-09-22 19:46:27
    Temat: Re: ladowarki micro usb
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    borowina wrote:
> [...]
    > micro usb od innych telefonow ? czy ladowarki micro usb roznia sie
    > wydajnoscia ? czy mozna np. kupic jakies szybsze (niz te oryginalne

    mini i micro usb można na bank używać zamiennie bo tam napięcie jest
    standaryzowane 5V

    jeffrey

  • 3. Data: 2012-09-22 22:43:15
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > mini i micro usb można na bank używać zamiennie bo tam napięcie jest
    > standaryzowane 5V

    Ja dorzucę, że niektóre Nokie nie chcą współpracować z niektórymi obcymi
    ładowarkami. Ale nie potrafię podać reguły.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-09-23 11:43:49
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Grzexs wrote:

    > Ja dorzucę, że niektóre Nokie nie chcą współpracować z niektórymi
    > obcymi ładowarkami. Ale nie potrafię podać reguły.

    może chodzi o wydajność prądową
    ja zatrzymałem się na N73 jeżeli chodzi o Nokię i wiem że kiedy
    podłączyło się zasilacz od 3310(lub jakoś tak) to nie ładował się do
    końca (w zestawie do N73 była przejściówka z mini na micro)

    jeffrey

  • 5. Data: 2012-09-23 21:11:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 22 Sep 2012 19:46:27 +0200, "Jeffrey"
    <s...@w...onet.pl> wrote:

    >mini i micro usb można na bank używać zamiennie bo tam napięcie jest
    >standaryzowane 5V

    Tak, tylko że SE dalej się obraża na inne ładowarki, niż oryginalne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-09-23 21:19:06
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23.09.2012 21:11, jerzu pisze:
    > Tak, tylko że SE dalej się obraża na inne ładowarki, niż oryginalne.

    ktory?
    bo neo v, xperie x8 i x10 naladujesz ladowarka od chinczyka i od
    samsunga. nawet kabelkiem od nokii naladujesz z kompa.

  • 7. Data: 2012-09-23 21:37:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-23 21:11, jerzu pisze:

    > Tak, tylko że SE dalej się obraża na inne ładowarki, niż oryginalne.

    Jakoś tak nie bardzo - z ostatnich (Neo, Xperia) bez najmniejszego
    problemu ładują się ze wszystkiego. Nawet po zwykłym USB się podładują.
    Jak chcesz dobrego naładowania to jest potrzebna stosowna wydajność
    prądowa. Tyczy to nie tylko SE, ale zasadniczo każdego telefonu.

  • 8. Data: 2012-09-23 21:47:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Sep 2012 21:19:06 +0200, K <...@...c> wrote:

    >bo neo v, xperie x8 i x10

    X10 Mini Pro. Z Neo V nie mam tego problemu. A, i jeszcze Samsung
    Galaxy Y, który np. z ładowarką od SE dostaje głupawki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-09-23 22:05:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-23 21:47, jerzu pisze:

    > X10 Mini Pro. Z Neo V nie mam tego problemu. A, i jeszcze Samsung
    > Galaxy Y, który np. z ładowarką od SE dostaje głupawki.

    Jak to leciało?
    "Tak, tylko że SE dalej się obraża na inne ładowarki, niż oryginalne."

    Z powyższego widać, że nie SE, a tylko jakieś X10 Mini Pro na jakąś
    bliżej nieokreśloną ładowarkę i jakiś Samsung Galaxy Y z jakąś
    ładowarką od SE ma jakiś problem.

    Telefony nie wykrywają producenta ładowarek po zapachu - problem
    może być wtedy, kiedy nie spełniają wymagań, co się zdarza.
    Patrząc po tym co się pożycza i do czego (nawet nie wspominam
    o moich prywatnych telefonach z chińskimi ładowarkami np.
    w samochodzie) to nie ma z tym kłopotów - najwyżej nie doładują
    baterii do 100%, a ludzie mają naprawdę różne telefony i chodzą
    po prośbie dość regularnie :)

  • 10. Data: 2012-09-23 22:39:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Sep 2012 22:05:41 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Telefony nie wykrywają producenta ładowarek po zapachu - problem
    >może być wtedy, kiedy nie spełniają wymagań, co się zdarza.

    Jakich wymagań? Bo mnie nie chodzi o to, czy telefon się nie naładuje
    na 100%. To jest sprawa drugorzędna. X10 Mini Pro nie daje się używać
    po podłączeniu ładowarki innej, niż oryginalna. Telefon zachowuje się
    tak, jakby "niewidzialne" paluszki go dotykały - coś tak jak na tym
    filmie
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=t9-BPEz83OQ
    Wspomniany Samsung znowu nie daje się odblokować.
    Z Neo V jest problem inny. Miałem swego czasu ładowarkę HTC z wtyczką
    miniUSB. Dokupiłem przejściówkę Motoroli z miniUSB na microUSB. Neo V
    podłączony do tej ładowarki z przejśćiówką się nie ładuje. Każdy inny,
    podłączony przeze mnie telefon, się ładuje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280