  • 11. Data: 2012-09-22 19:56:01
    Temat: Re: Drop Test: SGS3 vs iP5
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-09-2012 18:50, Pszemol pisze:
    > Poza tym - iP 5 nie uległ zniszczeniu - tu kasy nie stracił.

    Otóż to, wyglądał jak nówka prosto z salonu!

    --
    Pozdr.

  • 12. Data: 2012-09-22 20:17:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k3kqvd$uvj$1@node2.news.atman.pl...

    > Niestety do mnie nie przemawia sposob w jaki Apple powiekszyl ekran.
    > Nie mam wiekszych problemow z obsluga jedna reka ekranu 4.3" w SGS2.
    > Wolalbym mniejszy ekran glownie ze wzgledu na wielkosc samego urzadzenia.
    > Apple natomiast pozostawil tak samo waska klawiature jak wczesniej
    > co nie wplynie na poprawe bezblednego pisania. Oczywiscie dla osob z
    > malymi palcami nie bedzie to problemem, dla pozostalych jednak bedzie
    > to nadal spora niedogodnosc.

    SGSII jest jeszcze do zniesienia, ale w SGSIII juz musze niewygodnie
    naciagac palucha - a reke mam raczej duza i na pianinie wycwiczona.

  • 13. Data: 2012-09-22 20:18:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Otóż to, wyglądał jak nówka prosto z salonu!

    Miał narożniki nieco odrapane - nie przeszkadza to chyba nikomu
    w użytkowaniu telefonu? Porównaj sobie jak wyglądał Samsung
    po takich samych upadkach: dwa kolejne upadki i roztrzaskane
    przednie szkło, aparat do kosztownego remontu lub do kosza.

  • 14. Data: 2012-09-22 20:28:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-09-2012 20:18, Pszemol pisze:
> [...]
    > po takich samych upadkach: dwa kolejne upadki i roztrzaskane
    > przednie szkło, aparat do kosztownego remontu lub do kosza.

    Ile kosztuje doprowadzenie do pierwotnego stanu IP5 a ile tego S3?

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-09-22 20:35:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ile kosztuje doprowadzenie do pierwotnego stanu IP5 a ile tego S3?

    A po co chcesz doprowadzać do pierwotnego stanu iP5?
    Rysy na obudowie nie przeszkadzają w użytkowaniu go.
    Kosmetyka. A więc kosztować będzie 0, słownie zero...

    Co do S3 to nie dasz rady go używać po teście: ekran i touchscreen
    jest roztrzaskany dwa razy po każdym upadku osobno. Ile kosztuje?
    Z pewnością dużo... Musisz wymienić gorilla glass i kto wie co jeszcze.
    Może LCD też popękało - nie widać za dobrze na filmie ale jest masakra.

  • 16. Data: 2012-09-22 20:47:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-09-2012 20:35, Pszemol pisze:
    > A po co chcesz doprowadzać do pierwotnego stanu iP5?
    > Rysy na obudowie nie przeszkadzają w użytkowaniu go.
    > Kosmetyka. A więc kosztować będzie 0, słownie zero...

    Bo nie lubię sprzętu, który wygląda jak wygrzebany ze śmietnika?
    No więc, jakie będą koszty?

    --
    Pozdr.

  • 17. Data: 2012-09-22 22:32:17
    Od: kuba <f...@f...com>

    > Fanboje Samsunga zamilkli wymownie...

    Raczej z glupcami nie wdaja sie w dyskusje?
    Test z dupy wyjety, chyba ze szczesliwy traf jak który upadnie ma by
    miarodajny.
    Jako moj notek ju cztery razy zaliczy glebe i nic mu nie jest.
    Mam sie tym brandzlowac? Bo wedug mnie to tylko kwestia szczescia.
    Ale gupki ktorzy w kolejce trzy dni stoj za telefonem raczej tego
    nie ogarna :)

  • 18. Data: 2012-09-23 03:20:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Bo nie lubię sprzętu, który wygląda jak wygrzebany ze śmietnika?
    > No więc, jakie będą koszty?

    Wciąż zerowe - przetrzesz papierem ściernym 0000
    i potem pomalujesz czarną farbką i będzie jak nowy.

  • 19. Data: 2012-09-23 03:21:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kuba" <f...@f...com> wrote in message
    ..
> [...]
    > tym brandzlowac? Bo wedug mnie to tylko kwestia szczescia. Ale gupki
    > ktorzy w kolejce trzy dni stoj za telefonem raczej tego nie ogarna :)

    Gupki?
    Gdyby Samsung byl taki dobry to nie peklby dwa razy pod rzad.

  • 20. Data: 2012-09-23 09:30:28
    Od: a...@g...pl

    Pszemol wrote:

    > "kuba" <f...@f...com> wrote in message
    ..

    > Gupki?
    > Gdyby Samsung byl taki dobry to nie peklby dwa razy pod rzad.

    By tam uznać "dwa razy pod rząd" to trzeba by dwa razy spróbować nierozbitym
    telefonem rzucić. Do tego by to uznać za prawdziwy test to musieli by
    conajmniej kilkadziesiąt prób przeprowadzić na świeżych obiektach.

    Ciekawe czemu nie robią tych czarnych plastików z masy w kolorze czarnym
    (tylko chyba napylają warstwę zewnętrzną) - zarysowanie w ip5 nie było by w
    ogóle rzucające się w oczy.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl