-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: "PM" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
Date: Wed, 12 Oct 2011 16:07:15 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 86
Message-ID: <j746us$sr3$1@mx1.internetia.pl>
References: <4e9494d7$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j726gb$afv$1@inews.gazeta.pl>
<4e949ecd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j727uh$rt2$1@mx1.internetia.pl>
<4e94a43e$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j728st$2id$1@mx1.internetia.pl> <j73la4$1lv$1@mx1.internetia.pl>
<j73ma9$66s$1@inews.gazeta.pl> <j73o0t$moe$1@mx1.internetia.pl>
<j73u8k$97$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: static-62-233-157-194.devs.futuro.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1318428444 29539 62.233.157.194 (12 Oct 2011 14:07:24 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Oct 2011 14:07:24 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2406008
[ ukryj nagłówki ]>>> A gdzie dowód, że w związku z powyższym kierowcy jadący normalnie
>>> korzystają z jazdy cwaniaków?
>>
>> jadę normalnie i trafiam na korek kilometr dalej.
>
> Aha, to ma być dowód...
"tak, zgadzam się", "nie, ponieważ...", "wciąż nie rozumiem"
użyj któregoś z tych okresleń to się odniosę.
>>> Niestety nieprawda. Zyskują na tym tylko cwaniacy, którzy szybciej
>>> dojeżdżają na miejsce, a jeżeli jednak jest grupa dojeżdżających
>>> szybciej to nie jest możliwe, by skróciło to czas reszcie, skoro
>>> przepustowość jest stała.
>>
>> read my lips "przepustowość jest stała ale tylko w punkcie
>> przewężenia/korkowania"
>
> Nie tylko w tym punkcie, ale do tego się to sprowadza.
Słabo rozumujesz.
w skończonym czasie, gdybyś stał w odległości X (np. kilometr) od czoła
korka i liczył samochody to przepustowość nie spadnie bo samochody będa się
gromadziły na poboczu za punktem liczenia.
jak poczekasz do nieskończoności to oczywiście będziesz miał rację dla
każdego X.
>> nie odnosisz się do pozytywnego wpływu geometrycznego skrócenia korka.
>
> Bardzo naciągana teoria.
bo nie po linii?
własnie zablokowanie zjazdu ze skrzyżowań jest najgorsze, a temu zapobiega
skrócenie korka.
>>>> jezeli jeszcze nie wchodziłaby w gre ambicja i blokowanie jedacych
>>>> bokiem to byłoby całkiem cudnie.
>>>
>>> Aha, to jeszcze ich wpuszczać należy. Dobre, dobre.
>>
>> No mówię przeciez, że walka z chorą ambicją jest trudna.
>
> Z jaką chorą ambicją? Czymś chorym to można nazwać właśnie
> cwaniakowanie i jeszcze wciskanie, że to jadący zgodnie z
> przepisami mają jakąś chorą ambicję.
Tak, ale gdyby Tobie zalezało na rozładowaniu ruchu, a nie na udowadnianiu
kto jest zły a kto dobry
to bys wpuszczał i ogolenie żyłoby się lepiej...wszystkim. ;-)
>>>> ci którzy jeda do końca zanikajacym pasem uchodza za cwaniaków, a
>>>> przeciez robią dobrze bo nie marnują powierzchni.
>>
>>> Bardzo zły przekład jeżeli chodzi o cwaniakowanie (zresztą sam
>>> go tutaj przytaczałem), ale ładnie pokazuje ile tracą ludzie
>>> jadący normalnie w stosunku do jadących poboczem.
>>
>> a Ty tylko czubek własnego nosa widzisz
>
> Wręcz przeciwnie.
A właśnie że tak! - tez bez argumentiu napisz a co.
>> gdyby ludzie nie byli pod presją twoich współwyznawców to by jechali do
>> końca znikającym pasem, byłaby to norma
>> i oba pasy jechałyby równo, korek byłby krótrzy (konsekwencje znane -
>> nie zatykają się kolejne skrzyżowania)
>> teraz im głupio i blokują ruch.
>
> Widzę, z kimś mnie pomyliłeś i zwyczajnie bredzisz.
opanuj emocje.
i wyjasnij z kim Cię pomyliłem i dlaczego.
>O ile w sytuacji
> znikających pasów i jazdy na zamek to jest to jak najbardziej poprawne
> i wtedy wszyscy jadą jak ludzie, jednak sytuacja wygląda zdecydowanie
> inaczej, jeżeli występuje cwaniakowanie po poboczach, po obszarach
> wyłączonych z ruchu.
róznica jest w łamaniu przepisów, mechanizm polepszenia płynnosci jest ten
sam.
(w rozwazaniach pomijamy faktyczne zagrozenie bezpieczeństwa, efekt
depresyjny u wyprzedzanych i walke o miejsce przy przewężeniu).
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.11 16:21 J.F
- 12.10.11 17:13 Artur Maśląg
- 12.10.11 17:18 Artur Maśląg
- 12.10.11 17:34 Gotfryd Smolik news
- 12.10.11 17:30 Gotfryd Smolik news
- 12.10.11 17:47 Rafał \"SP\" Gil
- 12.10.11 18:58 Konop
- 12.10.11 20:17 Jarek Andrzejewski
- 13.10.11 00:04 to
- 13.10.11 00:08 to
- 13.10.11 00:18 to
- 13.10.11 00:30 to
- 13.10.11 00:32 to
- 13.10.11 00:33 to
- 13.10.11 00:34 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=