    From: "PM" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Date: Wed, 12 Oct 2011 16:07:15 +0200

    > Aha, to ma być dowód...

    "tak, zgadzam się", "nie, ponieważ...", "wciąż nie rozumiem"
    użyj któregoś z tych okresleń to się odniosę.

    > Nie tylko w tym punkcie, ale do tego się to sprowadza.

    Słabo rozumujesz.
    w skończonym czasie, gdybyś stał w odległości X (np. kilometr) od czoła
    korka i liczył samochody to przepustowość nie spadnie bo samochody będa się
    gromadziły na poboczu za punktem liczenia.
    jak poczekasz do nieskończoności to oczywiście będziesz miał rację dla
    każdego X.

    > Bardzo naciągana teoria.

    bo nie po linii?
    własnie zablokowanie zjazdu ze skrzyżowań jest najgorsze, a temu zapobiega
    skrócenie korka.

    > Z jaką chorą ambicją? Czymś chorym to można nazwać właśnie
    > cwaniakowanie i jeszcze wciskanie, że to jadący zgodnie z
    > przepisami mają jakąś chorą ambicję.

    Tak, ale gdyby Tobie zalezało na rozładowaniu ruchu, a nie na udowadnianiu
    kto jest zły a kto dobry
    to bys wpuszczał i ogolenie żyłoby się lepiej...wszystkim. ;-)

    > Wręcz przeciwnie.

    A właśnie że tak! - tez bez argumentiu napisz a co.

    > Widzę, z kimś mnie pomyliłeś i zwyczajnie bredzisz.

    opanuj emocje.
    i wyjasnij z kim Cię pomyliłem i dlaczego.

    >O ile w sytuacji
    > znikających pasów i jazdy na zamek to jest to jak najbardziej poprawne
    > i wtedy wszyscy jadą jak ludzie, jednak sytuacja wygląda zdecydowanie
    > inaczej, jeżeli występuje cwaniakowanie po poboczach, po obszarach
    > wyłączonych z ruchu.

    róznica jest w łamaniu przepisów, mechanizm polepszenia płynnosci jest ten
    sam.
    (w rozwazaniach pomijamy faktyczne zagrozenie bezpieczeństwa, efekt
    depresyjny u wyprzedzanych i walke o miejsce przy przewężeniu).