  • Data: 2010-05-04 18:58:31
    Temat: Re: Drogie taksowki
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-04 18:29, Jurand pisze:

    > Co "więc jednak"? Do czego to odniosłeś? Do tego, że gość robił wałki
    > będąc jeszcze licencjonowanym taksówkarzem?

    Między innymi.

    > Masz 12 pasażerów i kwotę 2300 PLN. To masz średnio 200 PLN na pasażera.
    > I już gościowi zarzuca się oszustwo.

    Wiesz, poczytaj dokładniej, skoro swą wiedzę czerpiesz z doniesień
    medialnych...

    > My mówiliśmy o sytuacji, gdzie kobieta zapłaciła 600 PLN !!! za trasę,
    > która powinna kosztować max 100 PLN.

    Skąd wiesz, ile powinna/mogła kosztować?

    > Poza tym jest tutaj taki fragment w tekście z linka: "Poszkodowani
    > pasażerowi zeznawali w prokuraturze, że samochód miał wszystkie
    > emblematy oficjalnej taksówki, co wprowadzało ich w błąd.".

    No właśnie - a w sprawie do której się odnosisz tak było?

    > Przeczytaj sobie teraz to, co ja pisałem w tej sprawie: "UPODABNIAJĄC
    > SIĘ DO TAKSÓWEK NACIĄGAJĄ KLIENTÓW. I to jest linia
    > obrony w sądzie."

    Widzisz, o upodobnianiu to ja pierwszym pisałem (choć kto był pierwszy
    w tej materii nie ma specjalnego znaczenia). Wiesz czemu? Zwyczajnie,
    u nas na wsi taka praktyka była dość powszechna i jak widzę walka z tym
    procederem była/jest zdecydowanie skuteczniejsza od tego, co się w
    Krakowie dzieje. DC to przerabia od lat - na różne metody... Znakomita
    większość 'przewozów' już nawet się nie stara upodobniać do taxi.

    > Oczywiście, że jeden wyrok niczego nie czyni, ale ZAWSZE jest to wyrok,
    > na który można się powołać, a czasem sędzia leniwy jest i pójdzie po
    > najmniejszej linii oporu.

    Nie krzycz misiu - wyrok w jednej sprawie niczego nie wnosi, to nie jest
    prawo precedensowe.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.