  • Data: 2010-05-04 22:52:57
    Temat: Re: Drogie taksowki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 May 2010 14:21:25 +0000 (UTC), Samotnik wrote:
> [...]

    O przepraszam - pan "przewoz osob" mial cennik na szybie, a ASO nie
    ma. Transparentu "obslugujemy tylko osoby ktore stac na samochod" tez
    nie ma.

    To nie u p. Zenka, tylko w firmie Efekt, dawniej Zojan.

    >Jazda taksówką to natomiast 'drobna sprawa życia codziennego' i trudno
    >zawierać za każdym razem umowę na piśmie (a tylko taka ma sens, bo facet
    >jak jest nieuczciwy, to powie, że informował cię o cenie 30 zł/km - jak nie
    >masz świadka, to jest słowo przeciw słowu i może być różnie). W dodatku
    >usługa taksówkarska ma jedną niemiłą cechę - nie da się tej usługi
    >'zwrócić' w razie sporu. Przejechane, klamka zapadła.

    Zawsze mozna zwrocic, a potem powiedziec ze taka cena to najwyrazniej
    dlatego ze ze sprzataniem :-)

    >Jest też jeszcze jeden element - społeczny, że tak powiem. Chodzi o to,
    >żeby do taksówki mozna było wchodzić bez przygotowania prawniczego, notesu,
    >dyktafonu i dwóch świadków.

    Tak jest. Ale czemu ASO ma byc wyjatkiem ? :-)

    >Jeśli 'urynkowimy' taksówki, to wszyscy zaczną golić pijanych frajerów.

    Z tym ze taksowki sie urynkowily. I nawet tam gdzie jest maksymalna
    cena okreslona, to sa i tansze.

    Wiec w sumie taki przepis to tylko zabezpieczenie przed .. hm -
    "nieuczciwymi" (?) taksiarzami ?

    J.