  • 51. Data: 2010-09-10 19:05:39
    Temat: Re: Drogie mandaty w leasingu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:vsfk86h1mvepc56usl6c567a7ka58vf848@4ax.com...
    Fri, 10 Sep 2010 13:17:44 +0200, w <i6d44n$poa$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Sam nawet nie wiem gdzie stało badziewie które mnie cyknęło pod Białym
    > Borem, mimo że navi była włączona.

    >Pewnie tutaj:
    >http://www.miplo.pl/point.php?p=l7ol4Dzd

    Nie, ale coś mi chodzi po glowie że w tej następnej miejscowości - nazwa
    jakaś znajoma - Trzebiele.

  • 52. Data: 2010-09-10 19:06:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2010 13:53:15 +0200, w <i6d67a$as$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Aktualnego, czy takiego co kiedyś stali?
    > Bo to drugie jest nie do użycia, musiałbyś hamować co kilkaset metrów
    > gdzieniegdzie.

    >Używam, nie narzekam, choć są i takie miejsca.
    >Ale jest wyjątkowo mało.

    Przejedź się do Austrii, tam taka funkcja drze się przed każdym tunelem na
    drodze do Włoch.
    Wściku można dostać.

  • 53. Data: 2010-09-10 19:17:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2010 19:05:39 +0200, w <i6doh2$hds$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, ale coś mi chodzi po glowie że w tej następnej miejscowości - nazwa
    > jakaś znajoma - Trzebiele.

    Ten FR jest w zasadzie bliżej Trzebieli niż Białego Boru.

  • 54. Data: 2010-09-11 11:46:03
    Od: tort44 <t...@g...com>

    On 5 Wrz, 17:30, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Nieźle kogoś porąbało.
    > Mandat można dostać za 50 zł, a leasingodawca skasuje 150.
    >
    > I tak to udowadnianie żeleasingopłaca się bardziej niż kredyt może szybko
    > wziąć w łeb.

    Niektore firmy leasingowe mają po kilkadziesiat tysiecy samochodow w
    zarzadzaniu. Obsluga wezwan z policji, sm itp powoduje bardzo duze
    koszty dla nich.
    a koszty jak to koszty zawsze zaplaci klient tylko lepiej chyba ze
    tylko ten ktory ma wezwania a nie rozlozy sie to na kazdego w postaci
    drozszej ofertyy

    Pozatym te wezwanie kosztuje przewaznie 50 zl, a nie 150 - to raczej
    jakis ewenement.

    Ogolnie to wiecej o tym tu pisali ludzie z branyz leasingowej
    http://www.forumleasing.pl/viewtopic.php?f=7&t=2157

  • 55. Data: 2010-09-11 17:08:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tort44" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...
    On 5 Wrz, 17:30, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
> [...]

    >Niektore firmy leasingowe mają po kilkadziesiat tysiecy samochodow w
    >zarzadzaniu. Obsluga wezwan z policji, sm itp powoduje bardzo duze

    Taaa, 50-150 zł za sprawdzenie w bazie jednej informacji.
    Drogich pracowników mają, nie ma co.

  • 56. Data: 2010-09-13 12:14:40
    Od: tort44 <t...@g...com>

    On 11 Wrz, 17:08, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
> [...]
    > On 5 Wrz, 17:30, "Cavallino" <c...@k...pl>
    > wrote:

    > Taaa, 50-150 zł za sprawdzenie w bazie jednej informacji.

    Masz troche wyobrazni? Myslisz ze policja, straz albo prokuratura
    zadowoli sie odpowiedzia na telefon czy email?
    Troche czasu trzeba temu poswiecic, zatrudnic ludzi i ich wyposazyc
    przy tej ilosc dostosowac nawet system informatyczny. koszt
    korespondencji moze jest maly ale tez jest.

  • 57. Data: 2010-09-13 13:12:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tort44" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    >Masz troche wyobrazni? Myslisz ze policja, straz albo prokuratura
    >zadowoli sie odpowiedzia na telefon czy email?

    Nie, napisze pismo, na które da się odpowiedzieć standardowym wydrukiem.
    Czyli jedno kliknięcie po znalezieniu auta, jeden podpis, a jak to tak dużo
    razy się zdarza, to pewnie korespondencja zautomatyzowana, więc nawet
    podpisywać nie trzeba.

  • 58. Data: 2010-09-13 17:00:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Sep 2010 03:14:40 -0700 (PDT), w
    <1...@w...goo
    glegroups.com>, tort44
    <t...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > przy tej ilosc dostosowac nawet system informatyczny. koszt
    > korespondencji moze jest maly ale tez jest.

    Za 50zł od informacji? To ja wezmę taką fuchę, mogę odpalić 20% łapówki :).

  • 59. Data: 2010-09-13 18:06:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > korespondencji moze jest maly ale tez jest.

    >Za 50zł od informacji? To ja wezmę taką fuchę, mogę odpalić 20% łapówki :).

    Jeśli to tyle razy rocznie działa, to nawet 80% i jeszcze wyszedłbyś na
    swoje i nieźle żył.

  • 60. Data: 2010-09-16 22:49:06
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Nieźle kogoś porąbało.
    > Mandat można dostać za 50 zł, a leasingodawca skasuje 150.

    U mojego leasingodawcy kosztuje to 50zl netto czy 61zl brutto.

    > I tak to udowadnianie że leasing opłaca się bardziej niż kredyt może
    > szybko wziąć w łeb.

    Leasing nie jest alternatywa dla kredytu. Stac mnie na kupienie auta za
    gotowke, ale taki zakup bedzie nieoplacalny ze wzgledu na brak
    mozliwosci wliczenia w koszty calosci zakupu w okresie 3 lat.
    Amortyzacja nowego auta kupionego za gotowke trwa 6 lat. Leasing mozna
    wrzucic w koszty w 3 lata caly.