  • 41. Data: 2010-09-09 20:18:39
    Temat: Re: Drogie mandaty w leasingu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:tg5i8655ee9263ff0am00lsksh65qq1fdb@4ax.com...
    Mon, 06 Sep 2010 20:22:26 +0200, w <i63bgv$bht$1@usenet.news.interia.pl>,
    megrims <m...@i...pl> napisał(-a):

    > Kto zgadnie jaka trasa? Oczywiście Poznań-Słupsk.
    > I powiem jedno: jeszcze się nie zdarzyło od 2 lat, aby
    > na tej trasie ktoś wrócił bez zdjęcia. Zawsze jest zdjęcie.

    >A nie taniej/lepiej wyposażyć ich w GPS?

    A co im GPS pomoże?

  • 42. Data: 2010-09-09 21:05:52
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 20:18:39 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A co im GPS pomoże?

    Po pierwszej utracie premii będą jeździć jak na egzaminie nauki jazdy.
    Każdy regulamin użytkowania samochodu służbowego zawiera punkt mówiący o
    tym, że użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania przepisów.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 43. Data: 2010-09-10 13:09:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Sep 2010 20:18:39 +0200, w <i6b8dv$hq3$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A co im GPS pomoże?

    Wskaże miejsca stacjonowania wojsk FR.

  • 44. Data: 2010-09-10 13:17:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A co im GPS pomoże?

    >Wskaże miejsca stacjonowania wojsk FR.

    Znaczy granicę gminy?
    To nie są stacjonarne radary zazwyczaj.

    Sam nawet nie wiem gdzie stało badziewie które mnie cyknęło pod Białym
    Borem, mimo że navi była włączona.

  • 45. Data: 2010-09-10 13:46:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2010 13:17:44 +0200, w <i6d44n$poa$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Znaczy granicę gminy?
    > To nie są stacjonarne radary zazwyczaj.

    Na miplo są zaznaczone również miejsca pobytu mobilnych FR.

    > Sam nawet nie wiem gdzie stało badziewie które mnie cyknęło pod Białym
    > Borem, mimo że navi była włączona.

    Poka fotkę, nanieś :).
    Chyba jakieś dane identyfikacyjne/lokalizacyjne są na zdjęciu.

  • 46. Data: 2010-09-10 13:53:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    >Na miplo są zaznaczone również miejsca pobytu mobilnych FR.

    Aktualnego, czy takiego co kiedyś stali?
    Bo to drugie jest nie do użycia, musiałbyś hamować co kilkaset metrów
    gdzieniegdzie.

    > Sam nawet nie wiem gdzie stało badziewie które mnie cyknęło pod Białym
    > Borem, mimo że navi była włączona.

    >Poka fotkę, nanieś :).

    Poszła z dymem.

    >Chyba jakieś dane identyfikacyjne/lokalizacyjne są na zdjęciu.

    Niedawno minęło 2 lata, więc nie pamiętam nawet miejscowości.

  • 47. Data: 2010-09-10 15:12:39
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Nie - po prostu myślę.

    Manipulujesz - głupota kosztuje, bo jeśli jakiś idiota dał się złapać
    radarowi, to potem nie może drzeć mordy, że jest pokrzywdzony przez los,
    bo musi ponieść konsekwencje swoich czynów.
    Tak, jakby był dorosły.
    Więc głupota kosztuje..
    Masz prawo być mądry i nie dać się łapać - wtedy nie płacisz.
    Jesteś sprytny, nie masz kosztów.
    Jesteś idiotą? Masz.
    Proste niczym kontrukcja cepa.

    > Nie powinien, koszty te są spowodowane tylko i wyłącznie podpisaniem
    > niekorzystnej umowy.

    Nie.
    Są spowodowane tym, że idiota jechał za szybko, choć go na taką jazdę
    nie stać.
    Do tego intelekualnie jest na poziomie gówniarza z gimanzjum ,skoro
    płacze, że musi ponieść kosekwencje swoich czynów.

    A wystrczyłoby jechać tak, jak go stać.
    Czyli myśleć.
    I tu wracamy do tego, że głupota kosztuje.

    Ale jeśli chcesz zniknąć odpowiedzialność za swoje czyny (zapominamy na
    chwilę, że winny jest za szybko jadący debil, a winy jest prezes firmy
    zatrudniającej debila), to ta głupota też kosztuje - bo trzeba płacić.
    Więc jakbyś nie kombinował - głupota kosztuje, choć chciałbyś, by było
    gratis...

    --
    Bydlę

  • 48. Data: 2010-09-10 16:28:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Sam nawet nie wiem gdzie stało badziewie które mnie cyknęło pod Białym
    > Borem, mimo że navi była włączona.

    Pewnie tutaj:
    http://www.miplo.pl/point.php?p=l7ol4Dzd

  • 49. Data: 2010-09-10 16:29:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2010 13:53:15 +0200, w <i6d67a$as$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Aktualnego, czy takiego co kiedyś stali?
    > Bo to drugie jest nie do użycia, musiałbyś hamować co kilkaset metrów
    > gdzieniegdzie.

    Używam, nie narzekam, choć są i takie miejsca.
    Ale jest wyjątkowo mało.

  • 50. Data: 2010-09-10 18:48:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Nie - po prostu myślę.

    >Manipulujesz - głupota kosztuje,

    Więc dlaczego głupol godzący się na taką klauzulę w umowie leasingowej nie
    miałby płacić?

    > Nie powinien, koszty te są spowodowane tylko i wyłącznie podpisaniem
    > niekorzystnej umowy.

    >Nie.

    Tak.