eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniejRe: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 22 Jan 2020 08:41:45 +0100

    Tue, 21 Jan 2020 14:17:58 -0800 (PST), s...@g...com

    >> Naucz się czytać. Mowa była o Priusie.
    > I o tesli.

    Tylko i wyłącznie w kontekście CENY za kWh baterii.
    Czyli nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

    > W nic sobie nie strzelalem.

    Teraz strzeliłeś sobie w drugie, bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

    > W tesli ci wyszlo 1600. Do tego sie odnioslem.

    Bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Tam nic nie było o kosztach baterii w
    Tesli a tylko o kosztach baterii w Priusie na podstawie kosztów ogniw jakie
    ma aktualnie Tesla. I wg podlinkowanego przez ciebie artykułu Tesla ma
    gotowe baterie za $93/kWh gdy ja przyjąłem $160/kWh.

    > Bateria w priusie to pomijany aspekt.

    Ale my dyskutowaliśmy właśnie o Priusie i o aktualnych cenach baterii.
    Naucz się czytać ze zrozumieniem.

    Póki się nie zreflektujsz kończę z tobą dyskusję, bo szkoda czasu.

    --
    Pozdor
    Myjk