    From: Paweł Andziak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie
    Date: Tue, 02 Jun 2009 16:30:37 +0200

    gildor pisze:
    > Kuba (aka cita) pisze:
    >
    >> a w czym problem?
    >
    > bo jest personalnie? nie do mnie.

    Juz daj Pan spokoj. Personalnie to mozna komus wyslac maila, zadzwonic
    albo podbiec, podniesc szybke i wykrzyczec do wnetrza kasku, a nie pisac
    na forumie grupy. Mozna sytuacje analizowac i dyskutowac o niej, bez
    znaczenia czy sie zwracam do kierownika tamtego fazera czy do ogolu.

    Ale OK:

    Widzialem wczoraj motocykliste na niebieskiem Fazerze. Jechal lewym
    pasem ulicy Pulawskiej w Warszawie z predkoscia ok. 100 km/h. Spieszylem
    sie, dlatego wyprzedzilem go srodkowym pasem. W tym momencie
    motocykliste tego chyba jakis kompleks ogarnal, bo jak sie zorientowal,
    ze go Fabia wyprzedzila, to mu nagle szybkosc zaczela magicznie rosnac.
    Musial widziec, ze na srodkowym pasie sa samochody i ze za chwile
    zmienie pas na lewy. Ale musial pokazac, ze jest szybszy. Zmusil mnie do
    hamowania uniemozliwiajac zmiane pasa. Ja patrzylem w lusterko i
    probowalem przewidziec co on zrobi, ale wielu zmieniloby pas bez
    patrzenia. Chwile pozniej ja zostalem w korku, a on dalej parl do
    przodu. Wpieprzyl sie na srodkowy pas tuz przed jadace normalnie Mondeo.
    Widzial, ze za chwile bedzie musial hamowac. Wjechal kierowcy Mondeo na
    pas metr przed maska i od razu po heblach. Kierowca wyhamowal, ale
    widac, ze to byl dla niego stres.

    Ten motocyklista spowodowal 2 niebiezpieczne (glownie dla niego)
    sytuacje w ciagu 45 sekund. Mysle, ze to brak przewidywania i myslenia
    za innych. Ze to pewnego rodzaju nieswiadomosc, niewiedza i brak
    doswiadczenia, a takze zdrowego rozsadku.

    Co o tym sadzisz, gildor?

    --
    ganda
    FZR 1000