  • Data: 2009-06-02 15:27:08
    Temat: Re: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kefir pisze:

    > "Bezuprzedzeniowego"? A co to za slowo?, Setka na Pulawskiej
    > "boakuratmniesiespeszylo" ? Zylka za kiera w "supermocnej" Fabii sie
    > napiela i tyle.
    > Odpuscic, zapomniec, wyciszyc emocje.

    Tez jezdzisz setka po Pulawskiej. I ja tez. I gildor na pewno tez. I
    jeszcze kilku innych precli i nieprecli widzialem, jak tez jechali setka
    albo i szybciej. I srednio co 2 dni jak wracam, to ktos da na tej
    Pulawskiej na gume. Widzisz, strasznie naciskasz na te emocje,
    psychoanalizy, zylki, nie zylki. Tylko wlasnie tu nie ma emocji, a na
    pewno nie w tym miejscu, gdzie ich szukasz. Zreszta, jak ktos ma tylko
    takie emocje, ze mu ktos zajechal albo go wyprzedzil, to wspolczuje.

    Zupelnie nie rozumiem, dlaczego nie mozna podyskutowac o sytuacji. O tym
    co, ktory zrobil zle, o czym nie pomyslal. Zeby wyciagnac wnioski na
    przyszlosc. Ale jak nie mozna - trudno. Ja z tego powodu plakac nie
    bede. Ty tez nie.

    --
    ganda
    FZR 1000