  • Data: 2019-09-03 17:03:40
    Temat: Re: Drogi FR
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 18:31:37 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Przetestowane w praktyce, czy to taka podwórkowa wiedza ?
    >
    > leasing, wiec pewnie firma ... pracownikow wymienic.
    > Ale jak pracownicy zeznaja, ze szef nikomu nie powierzal ? :-)

    > Skazany nie byl wlascicielem.

    Tu tak nawiasem trzeba przyznac ze w Polsce mimo ze tak narzekamy ze bananaland to
    jednak w tym zakresie jest wieksza dbalosc o pryncypia niz np. w Kanadzie.

    U nich to jak wpadnie mandat z FR to wlasciciel placi. Punktow nie daja wiec narod
    sie burzy ze to skok na kase a nie bezpieczenstwo ale placic trza.

    I taki wlasciciel po prostu wyskakuje z kasiory a jak mu nie pasuje to niech sobie
    zrobi roszczenie do kogos innego.

    A u nas ustala sie winnego i procesuje tak aby pryncypia utrzymac.

    Taka ciekawostka.