  • Data: 2012-07-18 19:50:02
    Temat: Re: Droga wAw => Władysławowo
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-07-2012 15:01, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > To jeszcze poradź, jak najlepiej przebijać się z Gdyni do Dębek, plizzz :)

    ale z ktorej czesci gdyni?
    na koncu obwodnicy w prawo, na krzyzowce znowu w prawo i dalej przez
    wiadukt nad obwodnica w strone lasu (ostatnia krzyzowka ma pierwszenstwo
    w prawo, my jedziemy prosto w las). lasem ul. Marszewska do koleczkowa.
    w koleczkowie w prawo na DK218 przez bieszkowice, nowy dw. wejherowski
    kierujemy sie na wejherowo. w wejherowie na rondzie prosto przez
    przejazd kolejowy, przecinamy DK6. dalej ul. ofiar piasnicy (DK218) do
    krokowej. na rondzie w krokowej w lewo na DK213 (ul. zarnowiecka)
    kierujemy sie na odargowo, dalej na pustki a nastepnie debki.

    link do trasy:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.1426900,54.7
    924000?l=c2ceb4a99f7bf04d

    oczywiscie jesli jedziesz z gdanska to mozna odbic duzo wczesniej i
    jechac przez chwaszczyno:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.4520100,54.4
    586400?l=c6f39acbcc13887f