  • Data: 2017-02-08 14:53:25
    Temat: Re: Droga na bogato
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-08 o 14:39, quent pisze:

    > ?

    > Chyba zapobiegać mu?
    > A jakimi np?

    Żądaniem przedstawienia kosztorysów i ich oceny, jeśli cena odbiega od
    średniej/najniższej o określony pułap. Natomiast z faktu, że czyjaś
    oferta była tańsza o 1zł od następnika, nic nie wynika w kontekście
    dumpingu.

    > Nie "idzie w parze" a "może iść w parze" - czyli może istnieć w
    > warunkach przetargu niezależnie.

    W parze "może iść" także to, że firma stosująca dumping nazywa się na
    literę A. Ale to nie powód do wykluczania firm na A.

    --
    Liwiusz