  • Data: 2017-02-08 16:27:51
    Temat: Re: Droga na bogato
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-08 o 15:35, quent pisze:

    > Nie ma problemu z dumpingiem??
    > Wygrywa przecież najtańsza oferta!

    Nie widzisz, że pleciesz bzdury? Cena dumpingowa nie oznacza najtańszej
    oferty.

    > Nooo taaak. Zamawiającemu często obojętnie skoro wydaje nie swoją kasę
    > na nie swoje potrzeby.
    > O tym pisałem na początku.
    > Potem mamy tak jak to widać wokół.
    > Państwowa infrastruktura w PL to zwykły syf.

    Znowu piszesz nie na temat.

    > A innych oferentów oczywiście nie będzie :-)

    W sensie, że ktoś da jeszcze bardziej dumpingową ofertę? Zatem tym
    bardziej dumping nie zostanie wyeliminowany, skoro dumpingowe będą
    przynajmniej trzy oferty.

    Czy ty myślisz co piszesz? Bo pieprzysz jak 13-latek.

    --
    Liwisz