  • 81. Data: 2011-09-04 16:15:36
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2011 14:32, Artur Miller pisze:

    > ah nienawiścią ... no tak ... przecież aż się wylewała z tego co pisałem ...

    A co, robienie komuś publicznej awantury i wyzywanie od kretynów oraz
    debili to dla ciebie wyraz przyjaźni czy wręcz miłości, tak?

  • 82. Data: 2011-09-04 16:17:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2011 13:58, Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Nadal Trabantem pomykasz?

    Nie, Zondą z karoserią z włókien węglowych.

  • 83. Data: 2011-09-04 17:33:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-03 23:20:04 +0200, "PM" <x...@w...pl> said:

    > ?>>> nie - wtedy masz 2 albo 3 pasy nieoznaczone znakami drogowymi

    > hę?

    > tak liczba
    > dzięki za wiele wnosząca uwagę.

    Jeśli dzięki niej zaczniesz zwracać uwagę na to, czy piszesz po polsku,
    czy po rynsztokowemu, to dobrze.
    (dane techniczne też tak traktujesz?)

    > taaaak?

    Tak.

    > no to zmienia się, czy trzeba na to dowodu?

    Jak rozumiesz wyraz: "tak"?

    --
    Bydlę

  • 84. Data: 2011-09-04 17:55:52
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?>>>>> nie - wtedy masz 2 albo 3 pasy nieoznaczone znakami drogowymi

    > Jeśli dzięki niej zaczniesz zwracać uwagę na to, czy piszesz po polsku,
    > czy po rynsztokowemu, to dobrze.
    > (dane techniczne też tak traktujesz?)

    jak zwykle NTG.

    > Tak.
    > (...)czego notorycznie usiłują dowieść motocykliści:

    > Jak rozumiesz wyraz: "tak"?

    jako bezwarunkowe potwierdzenie
    a jak rozumiesz wyraz "usiłować" - może sam losujesz wyrazy, a potem starasz
    się tym na siłę zarazić innych ;-)

    ale owszem zmienia się dynamicznie bo trudno zmieniać się statycznie
    doprecyzuj proszę pod wpływem czego zmienia się Twoim zdaniem liczba pasów
    ruchu.

  • 85. Data: 2011-09-04 19:08:22
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    wiadomości news:4e63881e$1@news.home.net.pl...

    > A co, robienie komuś publicznej awantury i wyzywanie od kretynów oraz
    > debili to dla ciebie wyraz przyjaźni czy wręcz miłości, tak?

    to było nazwanie RZECZY po imieniu ;)

    @

  • 86. Data: 2011-09-04 19:18:47
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-03 22:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Albo taki haczyk - skrzyżowanie Skierniewicka-Kasprzaka w Warszawie.
    > Wyjeżdża się ze Skierniewickiej na Kasprzaka zaraz za Teatrem na Woli. Z
    > pozoru tam są dwa skrzyżowania - ze Skierniewicką i kawałek dalej z
    > Płocką. Ale niespodzianka - przejście dla pieszych zaraz za
    > Skierniewicką jest już na tyle dalej, że liczy się jako osobne
    > skrzyżowanie z własnymi światłami (a nie tylko powtórzeniem poprzednich).

    Ależ to żaden haczyk. Nie wolno ci przejechać za sygnalizator, jeśli
    pali się na nim czerwone i nie zezwala ci na to strzałka pod
    kolorofonem. Obojętnie, czy sygnalizator jest zaraz za skrzyżowaniem,
    nad przejściem, czy w szczerym polu. Nie ma tłumaczenia, że światła są
    "powtórzeniem" - po prostu nie wolno i już.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 87. Data: 2011-09-04 19:23:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-04 17:55:52 +0200, "PM" <x...@w...pl> said:

    > jak zwykle NTG.

    Jesteś sprawny umysłowo inaczej?
    Właśnie tu jest nad wyraz ważne pisanie w prawidłowy sposób.
    ;>>>

    > jako bezwarunkowe potwierdzenie

    Czyli już wiesz, że się zmienia dynamicznie.

    > ale owszem zmienia się dynamicznie bo trudno zmieniać się statycznie
    > doprecyzuj proszę pod wpływem czego zmienia się Twoim zdaniem liczba
    > pasów ruchu.

    Masz ewidentne problemy z czytaniem ze zrozumieniem - odpowiedź
    już padła, przeczytaj raz jeszcze.

    Jeśli do jutra nie dasz rady, podkreślę ci - ale to będzie wciąż ta
    sama odpowiedź.

    --
    Bydlę

  • 88. Data: 2011-09-04 20:05:55
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?>>> (dane techniczne też tak traktujesz?)

    > Jesteś sprawny umysłowo inaczej?

    tak, z pewnością

    dozując poglądy (a może i faktyczną wiedzę) odpowiednio oszczędnie
    zawsze będziesz miał ukochaną rację, i jak zwykle nic nie wniesiesz.

    > Właśnie tu jest nad wyraz ważne pisanie w prawidłowy sposób.
    > ;>>>

    dlatego też przepraszam jeżeli napisanie "ilość" zamiast "liczba"
    wprowadziło Cię w jakąś ślepą uliczkę rozumowania i nie mogłeś pojąc o co
    chodzi.

    > Czyli już wiesz, że się zmienia dynamicznie.

    a do tyłu się nie cofa?
    ...w każdym razie znam Twoje zdanie w tej kwestii.

> [...]
    > przeczytaj raz jeszcze.

    > Jeśli do jutra nie dasz rady, podkreślę ci - ale to będzie wciąż ta sama

    No dobra, jak zejdziesz już z wyżyn samouwielbienia to napisz - ale żeby
    było na temat.
    Przypominam pytanie: od wpływem jakiego czynnika zmienia się liczba pasów
    ruchu.

  • 89. Data: 2011-09-04 20:32:47
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "PM"

    > Przypominam pytanie: od wpływem jakiego czynnika zmienia się liczba
    > pasów ruchu.

    Zazwyczaj czynnikiem tym jest ekipa remontowo-budowlana ;-)

  • 90. Data: 2011-09-04 21:50:49
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?> Użytkownik "PM"

    > Zazwyczaj czynnikiem tym jest ekipa remontowo-budowlana ;-)
    z punktu widzenia użytkownika to raczej pod wpływem zmiany położenia...