  • 251. Data: 2011-09-09 19:28:14
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-07 00:25, kakmar pisze:

    > Lekarz mu na recepcie przepisał.

    A właśnie, szukał kontaktu z tobą bo dawno na kontroli nie byłeś

  • 252. Data: 2011-09-09 19:28:36
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-04 09:58, PM pisze:

    > mam pytanie techniczne
    > ile taki pas kosztuje?

    nie wiem, do dzisiaj w paliwie spłacam :D

  • 253. Data: 2011-09-09 19:36:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-04 10:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Tia, plama "powoli dotacza się na luzie" (czy może raczej zatacza się
    > rozluźniony C2H5OH?)

    Twoje doświadczenia są twoją sprawą, nie ma się czym chwalić Andrzeju.

    > Na twojej prywatnej, zamkniętej drodze?

    mojej publicznej otwartej drodze

    > Bo tylko na takiej możesz sobie dowolnie jeździć zygzakiem.

    ok, wstaw sobie w miejsce studzienki rozbitą butelkę, psa, dziecko
    biegnące za piłką, staruszka, kobietę w ciąży czy lekka zapomroczonego
    byłego prezydenta "AK" albo cokolwiek co wywołuje u Ciebie jakąś sympatię.

    > No cóż, taka deklaracja wystawia ci świadectwo totalnego debila i mendy
    > w dołów społecznych.

    cóż, mając w pamięci obraz siebie jaki tworzysz swoimi postami
    całkowicie się tą opinią nie przejmę

    Co do motocyklistów to kilka owiec, która jeździ poprawnie i bezpiecznie
    nie zmieni na lepsze ogólnego obrazu debili, kretynów o skurwysynów (tu
    oczywiście opieram się na moich obserwacjach i doświadczeniach)

  • 254. Data: 2011-09-10 15:28:14
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości > Co do
    motocyklistów to >kilka owiec, która jeździ poprawnie i bezpiecznie
    > nie zmieni na lepsze ogólnego obrazu debili, kretynów o skurwysynów (tu
    > oczywiście opieram się na moich obserwacjach i doświadczeniach)
    Widocznie malo jezdzisz, bo akurat jest zupelnie odwrotnie :)
    Wiekszosc jezdzi normalnie.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 255. Data: 2011-09-10 20:55:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.09.2011 19:36, PlaMa pisze:

    > Twoje doświadczenia są twoją sprawą, nie ma się czym chwalić Andrzeju.

    No niestety, zdarzało mi się już zabierać kluczyki różnym zamroczonym
    plamom.

    > mojej publicznej otwartej drodze

    To ona nie jest twoja.

    > ok, wstaw sobie w miejsce studzienki rozbitą butelkę, psa, dziecko
    > biegnące za piłką, staruszka, kobietę w ciąży czy lekka zapomroczonego
    > byłego prezydenta "AK" albo cokolwiek co wywołuje u Ciebie jakąś sympatię.

    Dobra, to wstaw sobie zamiast motocyklisty właśnie wyprzedzający ciebie
    TIR. Nieważne, z jaką prędkością jedzie, może nawet przepisową. Z
    premedytacją wpakujesz się pod taką masę metalu?

    > cóż, mając w pamięci obraz siebie jaki tworzysz swoimi postami
    > całkowicie się tą opinią nie przejmę

    Co nie zmienia faktu, że jest adekwatna.

> [...]
    ^^^^^^^^^^^
    > oczywiście opieram się na moich obserwacjach i doświadczeniach)

    Synem kurwy to może ty jesteś, ale dlaczego przypisujesz taką
    przypadłość nieznanym ci osobom?

  • 256. Data: 2011-09-11 16:50:00
    Od: MarKol <m...@d...null>

    Lew2 wrote:

    > Bo ci blokowali lewy pas. A lewy pas jest tylko dla tych, co chcą
    > jechać szybciej niż ci emeryci.
    Wot durak - oni nic nie musieli. A ze w ogole mogli sie poruszac po
    drodze to nie zaden mus wylko przywilej, z ktorego mozna korzystac w
    ramach obowiazujacych przepisow.

    --
    mk4

  • 257. Data: 2011-09-11 23:38:20
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-10 20:55, Andrzej Lawa pisze:

    > No niestety, zdarzało mi się już zabierać kluczyki różnym zamroczonym
    > plamom.

    jesteś policjantem?

    > To ona nie jest twoja.

    moja jak każdego innego

    > Dobra, to wstaw sobie zamiast motocyklisty właśnie wyprzedzający ciebie
    > TIR. Nieważne, z jaką prędkością jedzie, może nawet przepisową. Z
    > premedytacją wpakujesz się pod taką masę metalu?

    ... Jak zaczną na moich pasach wyprzedzać mnie samochody ciężarowe to
    będzie oznaka, że nadchodzi 2012 koniec świata...

    > Co nie zmienia faktu, że jest adekwatna.

    zdaje ci się

    > ^^^^^^^^^^^

    > Synem kurwy to może ty jesteś, ale dlaczego przypisujesz taką
    > przypadłość nieznanym ci osobom?

    andrzej... burak jesteś i tyle :)

  • 258. Data: 2011-09-11 23:44:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-10 15:28, Bartek Kacprzak pisze:

    > Widocznie malo jezdzisz, bo akurat jest zupelnie odwrotnie :)
    > Wiekszosc jezdzi normalnie.

    a dzisiaj miałem styczność z sympatycznym motocyklistą, który mnie
    przepuścił (btw - skrzyżowanie, które opisywałem w innym wątku :P) w korku.
    Pełna kultura (jechał na chopperze - może to jest jakiś wskaźnik kultury
    i inteligencji wśród jednośladowych?)
    Co z tego jak 10 minut później musiałem gwałtownie hamować przez trójkę
    debili co +-120km/h slalomem pomiędzy samochodami sobie pomykali
    (oczywiście bez kierunków itp - "szlachta" nie musi ich używać).

    Słowem kolejny dzień i kolejny wniosek, że 3/4 to łajzy i debile.

  • 259. Data: 2011-09-12 12:51:48
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak kamil nawija makaron na uszy:

    > PLONK za rozpoczynanie kolejnej kretyńskiej dyskusji dla frustratów.

    A dla Ciebie drugi za refleks szachisty...bo tutaj juz prawie nikt nie
    dyskutuje ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 260. Data: 2011-09-12 20:01:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2011 23:38, PlaMa pisze:

    > jesteś policjantem?

    Gdybym był policjantem, to miałbym obowiązek zabierać im prawa jazdy.

    Czyżbyś ty pomagał takim zawianym wsiąść i jechać dalej, hmm?

    > moja jak każdego innego

    Podobnie jak i tych, na których plujesz jadem nienawiści.

    > ... Jak zaczną na moich pasach wyprzedzać mnie samochody ciężarowe to
    > będzie oznaka, że nadchodzi 2012 koniec świata...

    Primo: skąd ci nagle wyskoczyło przejście dla pieszych?
    Secundo: niestety zdarza się. Szykuj się zatem na sąd.

    > zdaje ci się

    Mylisz się.

    > andrzej... burak jesteś i tyle :)

    Napisał anonimowy śmieć, który wyzywał obcych ludzi od synów kurwy
    (czyżbyś nie wiedział, co oznacza słowo "skurwysyn") tylko dla tego, że
    niektórzy z nich "mają czelność" jeździć szybciej niż on...