  • 231. Data: 2011-09-07 09:55:45
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > To mi wystarczy.

    Cieszę się, że osiągnałeś satysfakcję, niestety monitor wyczyść musisz także
    własnoręcznie.

    BTW: gdzie obiecane podkreślenie?
    masz 1 dzień spóźnienia.

  • 232. Data: 2011-09-07 10:39:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-07 09:52, Dman-666 pisze:
    > Tak se patrze i patrze jak Jakub Witkowski nawija makaron na uszy:

    > teza z

    > A nie?

    Przypuszczam że mając bardziej zadbany pojazd z lekka stresował bym się omijaniem go
    na zapałkę.

    Ujmę to tak:
    "Po prostu uwielbiam machać ci ostrym mieczem 2 cm przed nosem. Taka karma, pokochaj
    to.
    Jestem mistrzem fechtunku, nic ci nie grozi, przysięgam, przynajmniej póki stoisz
    spokojnie.
    Masz jakiś problem? Po co te nerwy!?"

    > Mam sie ustawic w kolejce chetnych na tego pascia? Jakby co to pisz na
    > priv...moj podejrzewam znacznie odbiega od Twojego jesli chodzi o poziom
    > zdemolowania ;)

    Jeśli interesuje cię primera z 95, mechanicznie ok, ale z obszarami korozji na co
    drugim
    elemencie, z czego najgorzej ma się podłoga... naprawa tego kosztowałaby więcej niż
    jest
    warta, a za rok tym bardziej.

  • 233. Data: 2011-09-07 11:06:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-07, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Przypuszczam że mając bardziej zadbany pojazd z lekka stresował bym się omijaniem
    go na zapałkę.

    Ale po co? Zyjemy w cywilizowanym swiecie, jest OC, nawet jak sprawca nie
    ma to jest UFG. W razie "w" sie naprawi i juz.

> [...]
    pokochaj to.
    > Jestem mistrzem fechtunku, nic ci nie grozi, przysięgam, przynajmniej póki stoisz

    No nie wiem czy nos naprawisz z OC ;-)

    --
    Artur

  • 234. Data: 2011-09-07 12:00:52
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "AZ"

    > Tyle ze pozniej ten samochod jak zaswieci zielone zaczyna sie powoli
    > toczyc, a motocykl w tym samym czasie jest 100-150 metrow od swiatel.
    > Przeciskanie pomiedzy samochodami ma sens - drastyczne skrocenie czasu
    > dojazdu gdziekolwiek.

    Dlatego napisałem, że wyprzedzania motocykli nie rozumiem :)

    Pozdrówki

  • 235. Data: 2011-09-07 13:47:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-09-2011 08:53, Bartek Kacprzak pisze:
    > ROTFL, a gdzie sie schowales misiu?

    Przecież rozmawiałem z tobą głupku, żebrałeś na paliwo do domu bo się
    kieszonkowe skończyło - dostałeś nawet piątaka - wystarczyło?

  • 236. Data: 2011-09-07 14:38:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Przecież rozmawiałem z tobą głupku, żebrałeś na paliwo do domu bo się
    > kieszonkowe skończyło - dostałeś nawet piątaka - wystarczyło?

    Koledzy z Piaseczna mówili, że wrzucił go do baku myśląc, ze to paliwo w
    tabsach i w efekcie musiał pchać swój motorek aż do Łodzi. Pewnie właśnie
    dopchał i dlatego się tak piekli. ;)

  • 237. Data: 2011-09-07 14:39:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Przyjedz do Lodzi, sam zobaczysz :)
    > Chyba, ze mocny w gebie jestes zza klawiszy :)

    A gdzie Lodzia mieszka?

  • 238. Data: 2011-09-07 14:42:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Ilu was tam bylo? Dwoch czy wiecej?
    > I zaden nie mial ochoty podejsc?
    > Niebieski motocykl widac doskonale :)

    Widziałem jakiegoś nastolatka spieprzającego na niebieskim "Piaggio". To
    byłeś Ty?

  • 239. Data: 2011-09-07 14:43:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Adres? Ja mam do ciebie wchodzic? A moze ty jakis zboczeniec jestes.

    To my raczej możemy się Ciebie w tym kontekście obawiać, bo wciąż piszesz
    o chłopaczkach i podawaniu sobie ciasteczek do buzi.

    > Mnie bylo widac, szkoda, ze nie bylo odwagi, zeby podejsc. Ale rozumiem
    > twoje obawy :)

    A może przyjedziesz jeszcze raz? ;)

    > Tchorz, zasrany tchorz.

    Czy to podpis?

    > Spadaj do kibla gowniarzu.

    Czy to autosugestia?

  • 240. Data: 2011-09-07 15:00:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2011 14:38, to pisze:
> [...]
    > tabsach i w efekcie musiał pchać swój motorek aż do Łodzi. Pewnie właśnie

    Chłopcy, czegoście się nałykali, że takie głupie wizje macie?