  • Data: 2011-09-05 10:15:09
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-05 09:09, Cavallino pisze:

    > Ale tylko z nastolatkami na pokładzie, bo Twoje 60 do 70 to ja mam w
    > barach,

    OK w takim razie nie będę cię więcej zaczepiał...

    > a zazwyczaj na skuterku łokcie jeszcze mam rozłożone na boki, a
    > nie schowane do środka.

    Masz w takim razie dziwna pozycje na motocyklu/skuterze ;)

    Prawidłowo wygląda tak:

    http://www.cexut.com/wp-content/uploads/4_544_honda_
    cbf600n.jpg
    http://moto.pl/Motocykle/1,113441,3702428.html

    a ten ostatni ma 72cm szerokości.

    A poważnie skuter jest węższy wiec możesz miec łokcie po za obrys, ale w
    normalnym motocyklu i normalnie zbudowany nie chodzący co dziennie na
    siłkę driver nie będzie miał wystających łokci po za obrys motocykla.

    Pozdrawiam
    Rafał