  • Data: 2011-09-05 09:47:40
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Artur Miller"

    > Motocykle w rozumieniu ich dosiadaczy to pojazdy uprzywilejowane a owi
    > dosiadacze mało, że nieprzemakalni to jeszcze nieśmiertelni.

    Wręcz przeciwnie - samochody to w myśleniu sporej części kierowców
    pojazdy mające PRAWO do jazdy wszędzie gdzie ich kierowcą się zamarzy.
    Każda sytuacja ograniczająca tą wolność to temat do narzekań.

    Zagrożeniem dla w.w wolności jest:
    - motocykl - bo jest za mały i za szybki
    - tir bo jest za duży i za wolny
    - bus bo za bardzo zasłania drogę
    - ciągnik bo nagle pojawia się na jezdni
    - pieszy bo łazi po drodze przeznaczonej dla samochodów osobowych
    - rowerzysta bo jest za wolny i za mały
    - autobus bo za wolno się rozpędza i za dużo zasłania

    Każda droga jest zła dla kierowcy samochodu:
    - górska bo jest za kręta
    - autostrada bo jest za prosta
    - krajowa bo nie ma gdzie wyprzedzać
    - wojewódzka bo jest za wąska
    - powiatowa bo jest za dziurawa

> [...]
    > najlepiej z 2, każdy na jedną stronę pojazdu, obserwator siedzi tyłem do
    > kierunku jazdy i za pomocą przyrządów optycznych wypartuje radośnie
    > nadciągających pojazdów uprzywilejowanych. Po ujawnieniu zagrożenia
    > obserwator obowiązany jest przekazać za pomocą kopa informację
    > kierującemu pojazdem, który w zalezności od sytuacji musi wjechać do
    > rowu, jesli nie ma rowu to musi skosić conajmniej 12 słupków
    > pikietażowych lub w przypadku nadciągania pojazdu uprzywilejowanego z
    > prawej strony zjechać maksymalnie na lewy pas ruchu i wjechać do rowu.

    Nic z tym rzeczy wystarczy że przestaniesz w samochodzie się golić,
    gadać przez telefon, malować usta, podkręcać rzęsy, palić papierosy,
    żreć hamburgery, wyrzucać po za pojazd kiepy i inne śmieci, kłócić się z
    całą rodziną, programować GPS,a, pisać SMS'a, czytać mapę, gazetę czy
    książkę a obserwowanie drogi przyjdzie ci samo.

    Pozdrawiam
    Rafał