  • Data: 2011-09-05 11:25:02
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin The_EaGle

    > Zajmowanie pasa - powtarzam ci już 100 raz w myśl PoRD wiąże się z
    > wjechaniem na ten pas. Po za tym udowodniłeś że nie znasz podstaw
    > matematyki i odejmowanie to za skomplikowane działanie dla Ciebie.

    Nigdzie nie jest napisane, że zajmowana przestrzeń na jezdni to obszar
    pomiędzy kołami pojazdu. Znowu bredzisz. Liczy się obrys.

    > Z rozprawy sądowej pamiętam że AL.Krakowska w Raszynie miała 3m i 50cm i
    > kierowca który otwierał mi drzwi przed nosem też myślał że tak jest jak
    > ty. Niestety prokurator i sąd mieli zgodne z PoRD zdanie na ten temat...
    > W razie wątpliwości służę skanem wyroku.

    Czy Ty jesteś jakiś niepełnosprytny? Pisze Ci, jak komuś mądremu (?), że
    skoro motocykl ma 100 czy 70 czy ilekolwiek cm i jedzie +/- po linii
    rozdzielającej pasy to zajmuje więcej niż jeden pas (po kilkadziesiąt cm
    z dwóch pasów), co jest wprost zabronione w PoRD. A Ty mi o jakimś
    otwieraniu drzwi. Ładna pogoda, polecam spacer, dotlenisz się i może
    zaczniesz sprawniej myśleć.