  • 41. Data: 2010-12-30 15:31:22
    Temat: Re: Droższe prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-30 16:12, KJ Siła Słów pisze:

    > Może raczej brak Ci wyobraźni pozwalającej na uznanie finezji
    > technicznej KHI?

    > Z VF-ą na przykład.

    VF to jes pikus w porownaniu do VN750. Naprawde.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 42. Data: 2010-12-30 15:34:49
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Kuczu"

    ***A skad takiego wziac ?

    Wez z tych swoich kubikow doloz 71 ccm i bedziesz mial...

    Tytus z fabryki

  • 43. Data: 2010-12-30 15:35:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-30 16:34, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > "Kuczu"
    >
    > ***A skad takiego wziac ?
    >
    > Wez z tych swoich kubikow doloz 71 ccm i bedziesz mial...

    Po kubiki to do tartaku !

  • 44. Data: 2010-12-30 15:49:48
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Po kubiki to do tartaku !

    Hehe no to nie zaluj tych 4,4 cubic inch...

    Tytus i 287 kubikow

  • 45. Data: 2010-12-30 16:14:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-30 16:31, Kuczu pisze:

    > VF to jes pikus w porownaniu do VN750. Naprawde.

    A operacja wymiany świec w Africa Twin to Pan Pikus w porównaniu z
    każdym KHI.

    KJ

  • 46. Data: 2010-12-30 16:58:59
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    A operacja wymiany świec w Africa Twin to Pan Pikus w porównaniu z każdym
    KHI.

    Zwlaszcza w tym
    http://homepage3.nifty.com/jpnships/company/nyk_meij
    ikoki1.htm
    poz. 122

    Tytus z fabryki

  • 47. Data: 2010-12-30 19:46:08
    Temat: Re: Dro?sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > aaa...
    > hm - imao mozna wrzucic w koszty.
    > kosztem jest to, co ma faktyczne powiazanie z zyskami wypracowanyni w
    > dzialalnosci - wiec jesli jestes w stanie udowodnic, ze motocykl uzywasz
    > do dzialalnosci, to nie widze przeciwwskazan zeby nie zaliczyc kursu do
    > kosztow...
    > wiec vat od reki sobie odliczasz.

    gdzies mi sie obilo o uszy ze zadnego kursu ani egzaminu na prawko nie
    odliczysz niezaleznie od tego czy jezdzisz czy nie w firmie

  • 48. Data: 2010-12-30 20:18:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> napisał w
    wiadomości news:ifhuoa$443$1@news.onet.pl... W dniu 2010-12-29 20:39,
    Grzybol pisze:
    > [ ... ]
    > Ja wiem. I z tego co widzę to nie tylko ja. Mogłeś po prostu napisać że ty
    > nie wiesz albo wygooglać.

    Wkurwia mnie jak musze guglać. Wkurwia mnie jak czegoś nie wiem:-) Wogóle
    wszystko mnie wkurwia...

    --
    Grzybol

  • 49. Data: 2010-12-31 00:26:51
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ifini3$muh$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > gdzies mi sie obilo o uszy ze zadnego kursu ani egzaminu na prawko nie
    > odliczysz niezaleznie od tego czy jezdzisz czy nie w firmie

    w bolandii zasada czy odliczysz czy nie nie ma charakteru prawnego, ale
    raczej "jajcarski" - czy masz jaja kopac sie z koniem.
    nie wiem co do kursu - robilem w 2008-i nie wpadlem zeby odliczac - ale jak
    bym robil teraz to nie widze paragrafow zeby nie.
    przeciez jak ide na kurs "doszkalajacy" - jako prowadzacy dg, to biore
    fakture. prawko jest jeszcze prostsze, bo urzedowo narzucone.
    a jak by "qntrol" kwestionowala, to z dzika radoscia zaposadze na kanape, i
    empirycznie udowodnie, ze u klienta jestem szybciej/sprawniej/latwiej.
    znaczy sie jest wartosc dodatnia dla dg, znaczy sie jest to udowodniony
    koszt, znaczy sie jast ok.

    Alex.

  • 50. Data: 2010-12-31 08:29:40
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 31.12.2010 01:26, Alex D. B. pisze:
> [...]
    > empirycznie udowodnie, ze u klienta jestem szybciej/sprawniej/latwiej.
    > znaczy sie jest wartosc dodatnia dla dg, znaczy sie jest to udowodniony

    Miło, że rozwinęliście myśl na cały kurs, pewnie coś by się z tego
    ugrało. Mnie chodziło o sam VAT, i tak teraz sobie myślę, że to się do
    TK nadaje jako łamanie konstytucyjnej równości wobec prawa.