-
1. Data: 2010-02-13 19:18:08
Temat: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Yans van Horn pisze:
> Docisk generowany przez spoilery +odpowiednie i rozgrzane opony + niska
> masa bolidu - doskonała trakcja, jazda bez poślizgu. To pojazdy bardzo
> odległe względem normalnych, cywilnych samochodów.
>
> Oglądnij dla porównania filmy z rally crossu, które podesłałem w postach
> poniżej.
>
Z kolei warunki w rally crosie są dalekie od ulicznych. Rzekłbym - te w
F1 są tym ostatnim bliższe niż rally cross. Chodzi o nawierzchnię.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 turbotraktor
Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż
-
2. Data: 2010-02-13 19:18:40
Temat: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
Od: Yans van Horn <y...@n...spam>
marjan wrote:
> Yans van Horn pisze:
>> marjan wrote:
>>> Technolog pisze:
>>>> Witam, czy można z całą pewnością stwierdzić, że jazda driftem jest
>>>> wyłącznie efekciarska, lub że dzięki tej technice można rzeczywiście
>>>> pokonywać szybciej zakręty lub jakieś trasy?
>>>>
>>>> Czy były w tej sprawie prowadzone jakieś badania, są porównawcze
>>>> filmiki
>>>> lub brali się za to np. pogromcy mitów?
>>>
>>> Kolega "to" dał Ci dobrą radę: sprawdź jak to robią zawodowcy ;)
>>> Pytania pomocnicze:
>>> 1) Czy w wyścigach Formuły 1 jeżdżą poślizgami, czy wybierają
>>> najlepszy tor jazdy przy zachowaniu maksimum przyczepności kół z
>>> asfaltem?
>>
>> Bardzo zły przykład - wiesz dlaczego ?
>
> Nie mam pojęcia :)
Docisk generowany przez spoilery +odpowiednie i rozgrzane opony + niska
masa bolidu - doskonała trakcja, jazda bez poślizgu. To pojazdy bardzo
odległe względem normalnych, cywilnych samochodów.
Oglądnij dla porównania filmy z rally crossu, które podesłałem w postach
poniżej.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
3. Data: 2010-02-13 21:55:05
Temat: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
Od: Yans van Horn <y...@n...spam>
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
> Yans van Horn pisze:
>
>> Docisk generowany przez spoilery +odpowiednie i rozgrzane opony +
>> niska masa bolidu - doskonała trakcja, jazda bez poślizgu. To pojazdy
>> bardzo odległe względem normalnych, cywilnych samochodów.
>>
>> Oglądnij dla porównania filmy z rally crossu, które podesłałem w
>> postach poniżej.
>>
>
> Z kolei warunki w rally crosie są dalekie od ulicznych. Rzekłbym - te w
> F1 są tym ostatnim bliższe niż rally cross. Chodzi o nawierzchnię.
Przeciez w tym rally crossie miałeś suchy asfalt + odcinki gładkie
ziemne - doskonale symulujące gorszą przyczepność, np. mokry asfalt +
lub błoto pośniegowe.
Doskonale widać, że na asfalcie również pięknie idą kontrolowanym
bokiem. Poszukaj sobie wyścigów na ulicach miast i zobacz w jaki sposób
pokonywane są zakręty, zwłaszcza te ostrzejsze.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik