-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!news.
nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dc
a.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds
-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
Date: Sat, 13 Feb 2010 19:18:40 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 32
Message-ID: <hl6r3a$pdm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <562j8bn1qeeu$.3pc2irk2wkmp.dlg@40tude.net>
<hl1rga$klu$1@news.agh.edu.pl> <hl4m57$pi2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hl5v49$o63$2@news.agh.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: afa26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266085802 26038 83.16.130.26 (13 Feb 2010
18:30:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 18:30:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hl5v49$o63$2@news.agh.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2253979
[ ukryj nagłówki ]marjan wrote:
> Yans van Horn pisze:
>> marjan wrote:
>>> Technolog pisze:
>>>> Witam, czy można z całą pewnością stwierdzić, że jazda driftem jest
>>>> wyłącznie efekciarska, lub że dzięki tej technice można rzeczywiście
>>>> pokonywać szybciej zakręty lub jakieś trasy?
>>>>
>>>> Czy były w tej sprawie prowadzone jakieś badania, są porównawcze
>>>> filmiki
>>>> lub brali się za to np. pogromcy mitów?
>>>
>>> Kolega "to" dał Ci dobrą radę: sprawdź jak to robią zawodowcy ;)
>>> Pytania pomocnicze:
>>> 1) Czy w wyścigach Formuły 1 jeżdżą poślizgami, czy wybierają
>>> najlepszy tor jazdy przy zachowaniu maksimum przyczepności kół z
>>> asfaltem?
>>
>> Bardzo zły przykład - wiesz dlaczego ?
>
> Nie mam pojęcia :)
Docisk generowany przez spoilery +odpowiednie i rozgrzane opony + niska
masa bolidu - doskonała trakcja, jazda bez poślizgu. To pojazdy bardzo
odległe względem normalnych, cywilnych samochodów.
Oglądnij dla porównania filmy z rally crossu, które podesłałem w postach
poniżej.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.10 19:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.02.10 21:55 Yans van Horn
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=