-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.p
l!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giga
news.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!36g2000yqu.googlegroups.com!not-
for-mail
From: robertbig <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
Date: Fri, 12 Feb 2010 13:21:26 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 55
Message-ID: <a...@3...googlegroups.com>
References: <562j8bn1qeeu$.3pc2irk2wkmp.dlg@40tude.net>
<hl1vvl$oqu$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hl30a3$sd1$1@inews.gazeta.pl>
<2...@4...com>
<hl44hs$bd4$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 188.47.0.187
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1266009687 4127 127.0.0.1 (12 Feb 2010 21:21:27 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 21:21:27 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: 36g2000yqu.googlegroups.com; posting-host=188.47.0.187;
posting-account=JifccwoAAACfub9ef75eUXHnwbSyf9g0
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
1.1.4322; [xSP_2:da1f8c026a6f7147d7f0b788082d33ab_157];
8888018603),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254932
[ ukryj nagłówki ]On 12 Lut, 18:52, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomościnews:2glan552f0qv03ehqgivpg236k4ddfblr0@4a
x.com...
>
>
>
>
>
> > On Fri, 12 Feb 2010 08:34:20 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
> >>Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
> >>w
> >>> mnie leciutenki drift recznym pomaga nie wyleciec z ronda na letnich
> >>> kapciach, ogolnie na slabej nawierzchni mozna skorygowac tak kierunek
> >>> jazdy
>
> >>głupoty gadasz kolego.
> >>Jesli kapcie nie mają przyczepności i zrywasz ją, zeby nie wylecieć z
> >>ronda,
> >>to jeszcze bardziej zmniejszasz ta przyczepności de facto ograniczasz
> >>swoją
> >>prędkośc
>
> > Teoria.
> > A praktyka jest np taka ze ostry zakret na sniegu przy niewielkiej
> > predkosci .. przod nie che skrecic. A po uzyciu recznego cale auto
> > pieknie w ten zakret wjezdza.
>
> Skoro auto wypadło już z toru jazdy to znaczy, ze dziala na niego za duza
> siła odsrodkowa. Jak dodatkowo wywalisz w tym kierunky tył to owszem, auto
> "ustawi sie" bardziej do kierunku, ktory chcialbyś obrać, ale nadal będzie
> brakować siły działającej w kierunku "chcenia jechania" a pozostanie tylko
> odsrodkowa, ktora teraz będzie wywalać i przód i tył na zewnątrz.
>
> ps. kiedyś też myslalem, ze ręczny pomoze. Przeliczylem sie. Później to
> testowałem, bo pomyslalem, ze moze popełniłem błąd. Niestety - tak sie nie
> da, a jesli sie da to i bez ręcznego zrobi sie to samo.
>
> --
> Pozdrawiam Kuba (aka cita)
> Omega X25XE
> Dwa ogony Irma i Myszka- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -
Tak se czytam ten watek i powiem ci jedno.
Jesteś ćwiercinteligent i przestań PIERDOLIĆ
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.10 22:31 J.F.
- 12.02.10 23:42 Yans van Horn
- 12.02.10 23:47 Yans van Horn
- 12.02.10 23:49 Zygmunt M. Zarzecki
- 13.02.10 00:20 Yans van Horn
- 13.02.10 00:36 Bydlę
- 13.02.10 09:49 karbar
- 13.02.10 09:50 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.02.10 10:56 Bydlę
- 13.02.10 11:32 marjan
- 13.02.10 11:38 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida