-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
From: marjan <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
Date: Fri, 12 Feb 2010 21:51:29 +0100
Organization: AGH
Lines: 29
Sender: m...@s...agh.edu.pl
Message-ID: <hl4f0h$cj3$1@news.agh.edu.pl>
References: <562j8bn1qeeu$.3pc2irk2wkmp.dlg@40tude.net>
<hl1rff$lmf$1@inews.gazeta.pl> <hl1rom$krk$1@news.agh.edu.pl>
<hl303u$rrb$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: system8589174232.ptvk.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1266007889 12899 85.89.174.232 (12 Feb 2010 20:51:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 20:51:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
In-Reply-To: <hl303u$rrb$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254922
[ ukryj nagłówki ]Kuba (aka cita) pisze:
>
> Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> news:hl1rom$krk$1@news.agh.edu.pl...
>>> Zauważ ze w wyścigach nigdy sie nie driftuje, a w rajdach im mniej
>>> jadą bokiem tym lepsze mają wyniki (poza nielicznymi wyjątkowymi
>>> sytuacjami)
>>
>> IMO byzydura.
>> Na suchym czystym asfalcie - owszem. Ale jak samochód z czterokołowym
>> napędem ma możliwość na sypkiej/śliskiej nawierzchni ustawić się
>> odpowiednio bokiem, to zdecydowanie może dany zakręt przejechać
>> szybciej, niż tylko optymalnym torem przy zachowaniu przeciążeń
>> mniejszych od "trzymania" opony.
>
> ale przeczytales to co napisałem w nawiacie - prawda?
Przeczytałem, co napisałeś w nawiasie. Nazwałeś to nielicznymi
wyjątkowymi sytuacjami. Zauważ jednak, że na rajdach to suchy asfalt
jest nieliczną, wyjątkową sytuacją (no, oczywiście zależy o jakiej
randze zawodów mówimy, biorąc pod uwagę RPP oczywiście masz rację).
--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.10 22:21 robertbig
- 12.02.10 22:31 J.F.
- 12.02.10 23:42 Yans van Horn
- 12.02.10 23:47 Yans van Horn
- 12.02.10 23:49 Zygmunt M. Zarzecki
- 13.02.10 00:20 Yans van Horn
- 13.02.10 00:36 Bydlę
- 13.02.10 09:49 karbar
- 13.02.10 09:50 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.02.10 10:56 Bydlę
- 13.02.10 11:32 marjan
- 13.02.10 11:38 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=