    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
    Date: Fri, 12 Feb 2010 19:25:19 +0100

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl44rg$och$1@news.task.gda.pl...

    > Ręczny nie pomoże, jeśli umiejętności brak. Ręczny na pewno pomoże ustawić
    > auto bokiem, żeby wyhamować nadmierną prędkość, a czy będzie się umiało
    > wyjść z tego poślizgu, czy nie, to już zależy od umiejętności kierowcy.

    nie chodzi o wyjscie z poślizgu (bo akurat wychodzenie z poslizgu
    podsterownego za pomocą ręcznego jest .. dziwnym pomysłem) a o zmiane
    wektora poruszania sie auta.
    Skoro przód ucieka do przodu, a ma skręcić to co da, ze wprowadzimy również
    tył w poślizg i auto całę zacznie uciekać tam gdzie przód, skoro mielismy
    *skręcić* . Skąd ta magiczna siła, ktora popchnie slizgające sie już 4 a nie
    tylko 2 koła w strone, w ktorą chcesz skręcic?

    ps. a jesli znajdziesz tą siłe, to tak samo znalazłbyś ją bez wprowadzania
    w poślizg tyłu, bo widzisz to, ze os samochodu będzie zbliżona do
    zamierzonego kierunku jazdy, to jeszcze nie znaczy, ze tam pojedzie
    samochód.

    Idz lepiej trenuj swój RWD zanim zaczniesz go przeklinać za brak
    przyczepności na sliskiej nawierzchni, kiedy FDW Cie wyprzedzi :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE