  • Data: 2009-12-29 12:40:12
    Temat: Re: Drezno... CD...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Coniuc2d" 7...@f...goog
    legroups.com

    : Dlaczego piszecie na pl.rec.foto.cyfrowa o wojnie?

    Dlatego, że fotografia cyfrowa niekoniecznie jest fotografią portretową.
    Czasami służy prezentowaniu rzeczywistości. Tak oto ktoś zbudował maszynę
    do pstrykania panoram miast, a ja zauważyłem przy okazji Drezna, że było
    ono celem ludowbójczego nalotu.

    Można na fotograficznej grupie napisać o zamordowaniu jakiegoś słynnego
    fotografa? Pewnie tak. A dlaczego nie można napisać zbrodni ludobójstwa
    dokonanje na tysiącach Niemców przy okazji prezentowania panoramy miasta
    zburzonego dla hecy?

    Powiem więcej -- dlatego ci Niemcy pokazali akurat tę panoramę,
    aby przypomnieć swiatu o tej zbrodni.

    : codziennie dostaje
    : mejla o zmianach na grupie i ciagle sa nowe watki nie na temat.

    Jeśli Ciebie coś nie interesuje, to nie powód, aby zamykać usta innym.

    Mnie na przykład nie interesuje wyjaśnianie, że obcięcie matrycy
    zmienia cokolwiek w rysowanym obrazie. A takich postów jest cała
    masa! Bredni tak smutnych, że aż strach.

    : Moglibyście wrócić do FOTOGRAFII CYFROWEJ?

    Tak -- wówczas trzeba zapomnieć w ogóle o obiektach
    fotografowanych, o ich historii, ich przeznaczeniu....

    25 lat temu robiłem zdjęcia dziewczynom. Dziewczyny były w moim wieku,
    ale ja wyglądałem na dużo starszego od nich. Chciały, abym im zrobił
    kilka aktów, ale tak, abym nie patrzył na te dziewczyny.

    Ty chyba chcesz czegoś podobnego -- fotografii bez tego, co jest
    fotografowane. Fotografii oderwanej od przedmiotów fotografowanych.

    W moim odczuciu to Ty trollujesz.

    : Gdybym chciał poczytac dyskusję i wojnie to zapisałbym się do pl.historia.

    Tak by trzeba było poprzerzucać wszystko na grupy o optyce, DTP,
    być może chemii, mechanice precyzyjnej itd... Dodać by można
    grupy o handlu, marketingu, kursach walut, trendach rynkowych...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'