eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowychRe: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Date: Sat, 19 Mar 2022 17:09:33 +0100

    On 19.03.2022 00:43, J.F wrote:
    > Dalej ... liczyles koszty na siebie, czy na rodzine 2+2?

    Odpowiedź na moje pytanie nie jest 0-1. Ja kilka lat temu zamieniłem dwa
    samochody (C i D) na jedno B więc jeżeli chodzi o rachunek ekonomiczny
    to mam więcej do porównania niż tylko cenę paliwa. Gdy ktoś wyjeżdża na
    odległe wakacje 5 razy w roku to też inaczej będzie to kalkulował.

    Mieszkam pod Łodzią, w zeszłym roku byliśmy latem w Szklarskiej Porębie.
    My się tak nauczyliśmy że na miejscu chodzimy szlakami i korzystamy z
    miejscowej komunikacji gdy jest taka potrzeba (z 4-latkiem wbrew pozorom
    da się zrobić pętlę 12-14 km z przerwami na samych nogach). Poszliśmy
    rano po śniadaniu na PKP Górna, wysiedliśmy w Jakuszycach,
    wypożyczyliśmy rowery (młody do siodełka) i pojechaliśmy 10km do Chatki
    Górzystów (robią pyszne naleśniki na cieście biszkoptowym), przeszła
    burza i wracamy tą samą drogą docierając na 19. I tak sobie radzimy.

    Z samochodu w ciągu 10 dni korzystamy 2-3 raz np. jak celem była Mała
    Japonia oddalona o 20km i dojazd jest cały czas drogą. A taki Auris
    kombi to można wypożyczyć już od 99zł/dzień/brutto czyli dla mnie za
    auto tyle co roczne ubezpieczenie OC+AC + przegląd płaciłem za jedno.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz