eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowychRe: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
  • Data: 2022-03-18 10:52:00
    Temat: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2022 o 06:13, J.F pisze:

    > Teraz. Kiedys bylo gorzej.

    Co z tego, że kiedyś było gorzej?

    > Zreszta i teraz nie wszystkie maja duzy
    > zasieg.

    No nie, ale jak jeżdżę po Polsce to kupuję takie, które mają te 400km
    zasięgu a nie jakieś mniejsze. Tzn jeszcze tego nie zrobiłem, bo

    > Dodaj mozliwą degradacje baterii, wiec sie ten zasieg zmniejszy,

    Ale kiedy?! Jak mi się ten samochód skończy?

    > dodaj, ze on liczony przy umiarkowanej predkosci, wiec owszem -
    > przejedziesz 400km po autostradzie, ale z predkoscia 90km/h za tirami
    > ..

    Dlatego odnoszę to do realnej jazdy moimi spalinowymi. Im dokładnie tak
    drastycznie spada zasięg przy szybkiej jeździe jak elektrykom, że robi
    się 400km. I właśnie można sobie jechać pyr pyr pyr by mieć 800km. Ale
    to tyle. Więcej nie udaje się. Praktyczne osiągi z niejednego samochodu
    podaję a nie że ktoś gdzieś zrobił więcej lub mniej.

    > W zaleznosci od auta. Kurier w miescie potrzebuje dostawczaka
    > elektryka ze 100km zasiegu, i tak wiecej nie przejedzie.

    Ale za czym ten argument. Jak mu wystarcza 100 to niech Twizy jeździ :-)
    Ja o zwykłych ludzikach, którym wadzi 400km.

    > 400km zasiegu w trasie jest tylko lekko upierdliwe, zalezy zreszta dla
    > kogo, problem w tym, ze beznyniaka sie szybko tankuje, a elektryka nie
    > ..

    No jasne, ale to jak raz na rok jedziesz, to sobie poradzisz. Ja nawet
    Twizy bym pojechał raz przez Polskę :-) Ale to 3 doby zajęłoby :-)