eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowychRe: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
  • Data: 2022-03-18 10:14:31
    Temat: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Współczuję.
    > Masochizm, czy pracujesz nabijając km na czas?
    > 1000 km jednym ciągiem w Punto - chyba bym wolał zasiłek dla
    > bezrobotnych pobierać niż katować się w ten sposób.....

    punto to był ten stary z lpg:)
    Jednym ciągiem 1kkm to nie:) nie dałbym rady fizycznie:) chodzi o brak
    konieczności zawracania dupy tankowaniem i pilnowania konieczności
    uzupełnienia energii

    > Czyli nic nie zrozumiałeś z mojego wywodu.
    > Chodzi o to, że przerwy i tak się robi, więc wystarczy w nich podładowywać.

    Zrozumiałem - to ty nie rozumiesz mnie:)))
    Jak zjeżdżam na MOPa to jak jestem sam - po maksymalnie 5 minutach
    jestem w samochodzie włączając się ponownie do ruchu. Jak z rodziną to
    dolicz drugie 5.
    Tankowanie płynnego paliwa to liczmy dodatkowe 5 minut. A prądu? Ile w
    pół godziny naładuję? Robienie pauzy półgodzinnej co każdą stacje
    ładowania jest takie sobie. Dlatego marudziłem o punciaku, bo tam mając
    te 250km zasięgu to po 200 musiałem już pilnie wypatrywać stacji +
    tankowanie itd.
    Teraz jak zaleję przed wyjazdem bak to dojadę z okolic Wawy na Pomorze i
    jeszcze się pokręcę po okolicy zdrowo. A Gdańska to pewnie w dwie strony
    by mi wystarczyło bez zawracania gitary.

    > Do miasta to i zasięg 100 km wystarcza.

    Dziennie zdarza się 150:) więc u mnie nie do końća