-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Downsizing
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<l9f75b$53s$1@news.task.gda.pl>
<123jlh0ulbxlb$.16szw9jysi9ly$.dlg@40tude.net>
<l9f9qa$84b$1@news.task.gda.pl>
<1nn4jwhggtpjq.1shspt7xmt8zm$.dlg@40tude.net>
<l9fdfe$dko$1@news.task.gda.pl>
<52bbe76d$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 31 Dec 2013 02:56:23 +0100
Message-ID: <gf5xihooqd4i.1rpp3b5krc7ye$.dlg@40tude.net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1388454983 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2180 82.143.187.50:60437
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516495
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 26 Dec 2013 09:23:10 +0100, Cavallino napisał(a):
> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
>> W dniu 25.12.2013 20:33, J.F. pisze:
>>> A ze pali troche wiecej ... komfort kosztuje.
>> Właśnie nie komfort, naprawdę lepiej mi się wyprzedza tym 1.4
>> ciężarówki
> To jest niemożliwe, żeby 90 konny silnik tej samej konstrukcji jechał lepiej
> niż 110 konny i większy, nie da się tak.
No wiesz, jesli mu zrobili to, na co sam narzekasz w capturze, to
wrazenie moze byc odwrotne. Ty mu w gaz, a komputer nic :-)
> I to silnik, na którego turbinę psioczyłeś.
Ale to psioczyl chyba na ta w 1.6, moze wlasnie byla zepsuta.
>> chociaż cały czas powtarzam, może to kwestia
>> wyczucia/przyzwyczajenia etc.
> Na pewno - wciskaj mocniej gaz, to pojedzie lepiej.
> Obstawiam, że kręcisz go zbyt słabo.
> W ceedzie miałem co prawda wersję bez FAP, ale od 1500 jechać nie chciał, w
> innych małych dieslach jest pod tym względem lepiej.
Downsizing :-)
Przy 1500 turbina "nie wlacza sie" :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=