-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Downsizing
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 24 Dec 2013 13:20:49 +0100
Message-ID: <evi46y081lfp$.e0894i1lpxmf$.dlg@40tude.net>
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.131.181
X-Trace: 1387887650 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2366 83.23.131.181:55950
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515955
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100, Cavallino napisał(a):
> Z reguły najpierw oznacza zakrztuszenie się silnika, potem gwałtowne
> szarpnięcie gdy włączy się turbina, potem lekkie przyspieszczanie, przerwa w
> przyspieszaniu, znowu przyspieszanie itd
A taki eko-pstryczek elektryczek znalazłeś?
Bo to auto ma jakiś oszczędny tryb pracy, gdzie właśnie robi jakieś takie
cuda które jeszcze dodatkowo osłabiają ten, już słaby, samochód.
Ogólnie 90KM silnik w niemałym i nielekkim samochodzie to pomyłka.
Ale jak się jeździ pod odcięciem to jedzie tak jak 90KM silnik powinien.
Mnie tam bardziej martwił start-stop, który się nie certolił żeby gasić
silnik pomimo że bardzo wątpię czy turbina jakkolwiek zdążyła ostygnąć.
Nie ma cudów przy takiej konfiguracji - o zmianie biegów przy 3000-4000tys
można zapomnieć żeby to jechało.
> Tylko silnik zdecydowanie powinien być inny.
> Pewnie dużo mocniejszy 1.2 tce lepiej będzie dawał sobie radę, o dieslu
> (nawet tak samo mocnym jak to 0,9 tce) nie wspominając.
Osiągi w dieslu są jeszcze minimalnie gorsze, czyli pewnie z elastycznością
będzie jeszcze minimalnie gorzej.
Jedynie pozostaje psychiczna przewaga że diesel ma 2000 na obrotomierzu tam
gdzie benzyna ma 3000.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.13 13:31 kamil/Endurorider.pl
- 24.12.13 14:17 Trybun
- 24.12.13 14:46 zhbick
- 24.12.13 15:20 Myjk
- 24.12.13 15:24 Cavallino
- 24.12.13 17:08 Megrims
- 24.12.13 18:09 misiek
- 24.12.13 20:12 Megrims
- 24.12.13 23:00 Myjk
- 24.12.13 23:07 AL
- 24.12.13 23:40 tá´Ź
- 25.12.13 03:52 Megrims
- 25.12.13 10:23 ZIWK
- 25.12.13 12:24 J.F.
- 25.12.13 12:26 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod