-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
or-mail
From: Megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Downsizing
Date: Tue, 24 Dec 2013 12:06:55 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 18
Message-ID: <l9bpsa$v5g$1@usenet.news.interia.pl>
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...homelinux.net>
NNTP-Posting-Host: public-gprs536658.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1387883210 31920 31.61.215.147 (24 Dec 2013 11:06:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Dec 2013 11:06:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
Thunderbird/3.1.10
In-Reply-To: <s...@p...homelinux.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515948
[ ukryj nagłówki ]On 12/24/2013 09:55 AM, Piotr Klimek wrote:
> Dnia (Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
> wyklawiaturowal co nastepuje:
>
>> Od kilku dni poruszam się zastępczym Capturem i mam okazję na własnej skórze
>> odczuć wątpliwe zalety downsizingu.
>> W sumie jest to rzecz pożyteczna, pod warunkiem że się zrobi normalny
>> silnik, tylko nieco mniejszy.
>
> Jedyny udany downsizing to moim zdaniem 2.7 V6 BiTurbo od Audi :)
>
Albo silniki v8 w mercedesie:
- w autach xx500 z 5.5l v8 wolnossący (388KM) na 4.3 V8 biturbo (430KM)
- również 6.3AMG z 6.2 v8 wolnossący na 5.5 v8 biturbo.
dałnsajzing w VAG to pomyłka. Jednorazówki.
BTW: nigdy więcej skody - SYF nad SYFY.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.13 12:56 Jakub Witkowski
- 24.12.13 13:20 Tomasz Pyra
- 24.12.13 13:31 kamil/Endurorider.pl
- 24.12.13 14:17 Trybun
- 24.12.13 14:46 zhbick
- 24.12.13 15:20 Myjk
- 24.12.13 15:24 Cavallino
- 24.12.13 17:08 Megrims
- 24.12.13 18:09 misiek
- 24.12.13 20:12 Megrims
- 24.12.13 23:00 Myjk
- 24.12.13 23:07 AL
- 24.12.13 23:40 tá´Ź
- 25.12.13 03:52 Megrims
- 25.12.13 10:23 ZIWK
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=