  • Data: 2011-02-08 17:53:47
    Temat: Re: Dowcipy i anegdotki o fotografach.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może stare, być może i nieudolnie przetłumaczone, ale o niebo lepsze
    > od nieudolnej polszczyzny i nieśmiesznych, płytkich anegdot.

    Gdybym to ja zaczal od podobnego tekstu, to bys tu szczekal "w druga
    strone".
    Ciesze sie, ze to zauwazyles, iz co Polskie to nieudolne, niesmieszne
    i plytkie.
    Po prostu, polskich lepszych nie ma.
    W dodatku, do tej pory nikt nie napisal w tym watku, lepszej polskiej
    anegdotki czy dowcipu o fotografach.
    "Bida i nedza panie".

    Polakom tylko szczekanie jak twoje wychodzi dobrze.
    Mimo, ze lepszego polskiego nie ma, to nalezy to po polsku zjebac,
    osrac, osmieszyc itd. - tacy jak ty polacy potrafia to robic
    najlepiej.
    Ujebywanie wszystkiego co mogloby byc polskie i dobre, to taka polska
    specjalnosc.
    Tacy jak ty, robia to najszybciej jak tylko sie da, zeby na wstepie
    osrac i osmieszyc i przystopowac innych ktorzy juz sie zamkna, zeby
    nie narazac sie na obszczekiwanie przez kundle.

    Tak trzymaj, niech wszystko co polskie nie ma szans na to zeby bylo
    dobre.
    Oczywiscie wiadomo, ze ty bys lepiej potrafil napisac na temat watku,
    ale co bedziesz sie wysilal.

    Jest tu jedna prawidlowosc - kiedykolwiek skrytykowalem cos polskiego,
    to mnie obszczekiwaly takie jak ty kundle, bo czuli sie obrazeni.
    Natomiast, gdy usiluje w jakims temacie wygrzebac jakies polskie
    ciekawostki, to tacy jak ty, sami je gnoja.
    W sumie zawsze okazuje sie, ze co polskie to gowno warte.
    Kiedys w watku o osiegnieciach polski w dziedzinie fotografi, tez
    wyszlo,ze wielkie gowno z tego wyszlo.
    Wychodzi, ze polacy, to nieudolne mendy i tylko w dziedzinie
    obsrywania wszystkiego co dobre sa wyszkoleni i wyrobieni.
    Nie lepiej bylo napisac ci cos, co byloby lepsze od dotychczas tu
    opisanego?
    Chetnie bym poznal cos ciekawego w temacie watku, bo wiadomo, ze sporo
    ludzi ma czasem cos ciekawego do zaprezentowania.
    Ale jak widac polska bida z nedza jest nawet i na tym polu widoczna.

    veri