  • Data: 2011-02-11 23:46:44
    Temat: Re: Dowcipy i anegdotki o fotografach.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 11, 6:32 pm, "uhikura" <u...@g...pl> wrote:

    > Jest taki dowcip: Oprowadza diabeł nowego mieszkańca piekła i pokazuje mu
    > kotły i mówi:
    > " w każdym kotle trzymamy jeden naród - tak dla porządku..."
    > - przy pierwszym kotle stoi mnóstwo diabłów, każdy uzbrojony po zęby w
    > trójzęby, dzidy, pałki ...
    > - przy drugim to samo
    > - przy trezcim , czwartym itd to samo..
    > Pyta nowy mieszkaniec:" Dlaczego potrzeba tylu diabłów do pilnowania?"
    > Diabeł na to:" bo skurczybyki, choć te kotły są wielkie jak cholera, wyłażą
    > z nich co chwila i trzeba ich strącać do środka by się podgotowali..."

> [...]
    Znalem - dowcip mi sie podoba i duzo prawdy w nim jest.

    Czuje sie jednak sprowokowany ;)

    Wyszły dwa owsiki na spacer, ojciec i syn.
    Idą, idą, w końcu syn pyta:
    - Tato, a co to jest to zielone po czym idziemy?
    - Trawa, synu.
    - Acha, a to niebieskie tam dalej?
    - Rzeka, synu.
    - Acha, a to żółte co tak ladnie świeci i grzeje?
    - Słońce, synu.
    - Acha. Tato, ładnie tutaj, dlaczego my musimy w dupie mieszkać?
    - Bo to jest, synu, nasza Ojczyzna.