  • Data: 2006-11-03 01:34:45
    Temat: Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użyszkodnik Zbigniew Sikora napisał:

    > Pogratulować. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że jesteś wyjątkiem
    > potwierdzającym regułę ?

    Będę się bezczelnie chwalił - przez ostatnie kilkanaście dni spłynęła do
    mnie podejrzanie duża liczba zapytań o transmisję danych 1-4 Mb/s w obrębie
    Poznania i okolicy. Większość z nich jestem w stanie obsłużyć, za pieniądze
    mniejsze, niż TP sobie życzy za te nowe dzierżawki. Mało tego, klientela
    nawet zgadza się na długoterminowe umowy na umówionych, stabilnych
    warunkach, tudzież na zakupienie własnych urządzeń końcowych, byle abonament
    miesięczny był dobrze strawny.
    Moje Prezesy jeszcze tego nie wiedzą, ale za moment, już za chwilę, będzie
    widać, że warto było mozolnie budować swoje :)

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE