  • Data: 2006-11-03 22:24:25
    Temat: Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Generalnie projekty na dedykowanych gratach punkt-punkt bywają trudne,
    > bo ktoś te graty musi spłacić. Natomiast ja jestem w o tyle komfortowej
    > sytuacji, że nastawiałem w dobrych miejscach trochę architektury
    > punkt-wielopunkt spiętej wydajnym szkieletem. Mogę zatem na plecach
    > wielopunktu wkreować niejako przy okazji usługę transmisji danych,
    > której koszt wytworzenia jest w zasadzie znikomy i tym samym mogę ją
    > dobrze sprzedać.

    Tom, Ty tak głośno nie krzycz, bo:

    - pani prezes czytuje polipa - sama się do tego oficjalnie przyznała ;-)
    - jak tak dalej pójdzie, to na terenie powiatu P. zdobędziesz pozycję
    znaczącą
    - znajdzie się jakies lokalne Tele2 i zażąda dostępu do morza... znaczy
    do sieci
    - wydana zostanie stosowna decyzja ;-)))

    M.