  • Data: 2012-05-01 03:22:06
    Temat: Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak tak. Nie można. A świstak siedzi i zawija... Przykłady:

    Czcionka bardzo mała. Ja używam Tahomę i większą czcionkę.
    Ponadto dłubałam w edytorze ustawień, jest juz trochę lepiej, ale w tym
    oknie oknie Narzędzia/Opcje nie mam już w tabelce Iso 8859-2. Do wyboru
    mam tylko UTF-8 i nic więcej. Chciałam na razie się przestawic na to ISO
    dla świętego spokoju, ale nie mam już możliwości, chyba, że znowu w
    edytorze ustawień będę szukać i zmienię.
    Nawet jak zainstaluję 12 to i tak mi te ustawienia w Edytorze ustawień
    zostaną, bo nie chcę usuwać całego czytnika.

    --
    animka